// یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Twaddle Paddle Free؛ یک تجربه آرکید رنگارنگ

بازی موبایل Twaddle Paddle Free را می‌توانید در دنیای رنگارنگی تجربه کنید که گرافیک آن را ذرات هوشمند تشکیل می‌دهند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Twaddle Paddle Free توسط Julien Bertozzi و در سبک آرکید منتشر شده است و دنیای رنگارنگ و بسیار ساده‌ای را برای‌تان فراهم می‌آورد. این بازی اندروید را تنها یک نفر توسعه داده است و از نظر هنری چیزی کم و کسر ندارد. سازنده بازی از اثری کلاسیک الهام گرفته و از ذرات هوشمند برای مدرن کردن آن استفاده کرده است.

Twaddle Paddle Free از یک بازی قدیمی که بیش‌تر آن را در دستگاه‌های همراه آتاری تجربه کرده‌ایم الهام گرفته است. سازنده بازی مراحل این بازی را با توجه به فضای منبع الهام طراحی کرده است و سطوح شگفت انگیزی را در بازی می‌بینیم. این سطوح دارای صحنه‌های اکشن جذابی هستند و تنها قرار نیست که به‌صورت ساده بلوک‌های صفحه را خالی کنید و امتیاز مرحله را کسب کنید. روند بازی کاملا مشابه‌ است اما اصلی‌ترین بخش آن را می‌توان گرافیک جذابی دانست که با رنگ‌ها اخت شده است. این رنگ‌ها فضای هنری خاصی در بازی خلق کرده‌اند که ذرات در آن نقش بازی می‌کنند. این ذرات هوشمند هستند و با هر حرکتی، علامتی خاص از خود نشان می‌دهند. چنین چیزی در گیم‌پلی بازی هم تاثیر می‌گذارد و بلوک‌ها تحت تاثیر حرکت این ذرات قرار می‌گیرند. نوعی کشش همگرایی و واگرایی را در بازی شاهد هستیم که علاوه بر ایجاد یک چالش، صحنه‌های جذاب و هنری تولید می‌کند. همه این عناصر جذاب به سادگی این اثر را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید می‌کند و طرفدارانی را که قبلا آتاری بازی کرده‌اند به وجد می‌آورد.

Twaddle Paddle Free
Twaddle Paddle Free
Twaddle Paddle Free
گرافیک بازی Twaddle Paddle Free از ذرات هوشمند تشکیل شده است و تجربه رنگارنگی محسوب می‌شود

در بازی Twaddle Paddle Free حالتی به نام Kid Mode وجود دارد که به گفته خود سازنده، او آن را با فرزند پنج ساله‌اش طراحی کرده است و تجربه‌ای ساده‌تر محسوب می‌شود. به نوعی بازیکنان کم سن و سال‌تر می‌توانند در این بخش سرگرم شوند و مراحل را با ریتم ساده‌تری بگذرانند. بازی ظرافت بالایی دارد و جزئیات در المان‌های پیکسلی بازی به وضوح دیده می‌شود. از هم پاشیدگی رنگ‌ها کار شما را سخت‌تر می‌کند و باید بلوک‌ اصلی را در بین آن‌ها تشخیص دهید. مطابق انتظار پاورآپ‌های جدید هم در مراحل بعدی از راه می‌رسند و قدری تنوع به بازی می‌بخشند.

در نسخه جدیدی از بازی Twaddle Paddle Free می‌توانید مراحلی را که به اتمام رسانده‌اید بار دیگر تجربه کنید و این‌بار از نظر زمانی رکورد بزنید. این بخش بنا به درخواست گیمرها اضافه شده است و می‌توانید با دوستان خود یک رقابت ساده را برگزار کنید. نور و رنگ در بازی اهمیت بسیار بالایی دارند و معمولا بلوک‌هایی که تیره هستند به سختی از هم جدا می‌شوند و باید چندین بار به آن‌ها ضربه بزنید تا رنگ‌شان روشن‌تر و مایل به آبی شود.

Twaddle Paddle Free
Twaddle Paddle Free
Twaddle Paddle Free

گیم‌پلی پیشرفته و اکشن بازی را می‌توانید در فضایی هنری تجربه کنید و تجدید خاطره‌ای با یکی از بهترین بازی‌های آتاری داشته باشید

اما مهم‌ترین بخش بازی Twaddle Paddle Free را می‌توان ذرات هوشمندی دانست که علاوه بر زیبایی ظاهری روی بلوک فرستاده شده از جانب شما تاثیر دارند و نوعی آهن‌ربا در محیط محسوب می‌شوند. تاثیر این ذرات را به‌صورت سه‌بعدی مشاهده خواهید کرد و بسیار شبیه به حرکات اتم در مولکول‌های یک جسم است. مراحل بازی اغلب کوتاه هستند و از ریتمی پیروی می‌کنند که شامل بهبودهای جزئی بعد از اتمام هر مرحله است. درواقع شاید شما تغییر چندانی در مراحل حس نکنید، اما چالشی جزئی پس از هر مرحله اضافه می‌شود که کار شما را مشکل می‌کند.

بازی Twaddle Paddle Free را می‌توانید در اوقات فراغت خود تجربه و مراحل زیبایش را سپری کنید. گیم‌پلی بازی پتانسیل این را دارد که در کنار طرفداران قدیمی به سراغ طرفداران مدرن هم برود و آن‌ها را با گرافیک زیبایش مسحور کند. این بازی را می‌توانید از پلی استور برای سیستم‌عامل اندروید دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Twaddle Paddle Free


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده