// یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

راه‌اندازی بخش همکاری Tencent با نینتندو، احتمال عرضه سوییچ را در چین بالا برد

در راستای مشخص شدن همکاری تنسنت با نینتندو، این شرکت بزرگ چینی از اوایل ماه جولای در حال استخدام نیروی است.

با وجود بزرگ‌تر شدن صنعت بازی‌های ویدیویی نسبت به دهه‌های گذشته، چین هنوز جزو بازارهایی است که تعدادی از شرکت‌ها و استودیوهای بازیسازی نتوانسته‌اند وارد آن شوند. وجود مشکلاتی نظیر سانسور و قوانین دولتی دیگر، مانع از این کار شده است. ازاین‌رو زمانی‌ که شاهد خبری همکاری یک شرکت بزرگ با شرکت‌های چینی و همچنین عرضه‌ی محصولات‌ آنها در بازار چین هستیم، خوشحال می‌شویم، زیرا این مورد می‌تواند سود خوبی را به دنبال داشته باشد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که شرکت تنسنت (Tencent) در حالت جذب نیروی برای بخش همکاری خود با نینتندو است. در گذشته مشخص شده بود که نینتندو و تنسنت برای عرضه نینتندو سوییچ در چین وارد همکاری شده‌اند. همچنین در ادامه‌ی این خبر، سهام نینتندو از ۱۲ درصد به ۱۷ درصد افزایش یافت. دراین‌میان اشاره کنم که هنوز بیانیه دقیقی از سوی نینتندو و تنسنت برای راه‌اندازی این بخش همکاری در شرکت تنسنت منتشر نشده است، اما می‌توان احتمال داد که این موضوع به عرضه کنسول هیبریدی نینتندو در چین مربوط می‌شود.

اگر راه‌اندازی بخش همکاری با نینتندو به عرضه نینتندو سوییچ مربوط شود، انتظار می‌رود تا پایان سال جاری میلادی شاهد عرضه و فروش نینتندو سوییچ در چین باشیم. این مورد چشم‌انداز بزرگی برای نینتندو به‌حساب می‌آید، اما رئیس نینتندو در گذشته اعلام کرده بود که این اولین باری نیست که نینتندو سعی دارد بازار را به‌دست بگیرد. البته اشاره کنم که آن‌ها سال‌های خوبی را با نینتندو Wii U تجربه نکردند.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده