// یکشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Stickman Dash Runner؛ تجربه سبک رانینگ با آدمک مشکی

بازی Stickman Dash Runner شما را به ماجراجویی همراه با استیک‌من می‌برد و قرار است یک بازی در سبک رانینگ تمام عیار را تجربه کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Stickman Dash Runner توسط استودیوی Reality Squared Games منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند با کاراکتر استیک‌من یک رانینگ جذاب را تجربه کنند. این بازی اندروید کنترل‌های آسانی دارد و به‌راحتی می‌توانید چالش‌های سخت هر مرحله را با مهارت کامل رد کنید. سبک بازی آرکید است و در اوقات فراغت خود می‌توانید با آن سرگرم شوید.

استیک‌من در بازی آیفون Stickman Dash Runner سراغ یک ماجراجویی جدید رفته است و حال شما باید کنترل وی را در دست بگیرید و در مسیری پر از چالش‌های هیجان انگیز حرکت کنید. کنترل بازی بسیار ساده است و حتی در سخت‌ترین موانع می‌توانید مهارت بالایی داشته باشید. این قابلیت خوبی است و سازندگان هم به‌درستی برای خلق صحنه‌های سریع و اکشن بهترین تصمیم را گرفته‌اند. اگر به آثار رانینگ علاقه‌مند هستید این بازی انتخاب جذابی است و از چالش‌های کافی برخوردار است تا شما با اشتیاق کامل به سمتش بروید. برعکس دیگر آثار مشابه این‌بار خبری از رکوردزنی نیست و تنها باید مراحل را یک به یک بگذرانید و قابلیت‌های جدیدی را برای استیک‌من خریداری کنید. هر مرحله‌ای را می‌توانید در یک منطقه جدید تجربه کنید و چالش‌ها غیرتکراری خواهند بود. موسیقی و گرافیک بازی هم جذاب است و می‌توانید از فضاهای HD با ترکیب رنگی جذاب بازی لذت ببرید. ماهیت این اثر باعث می‌شود که با یکی از بهترین بازی های اندروید روبرو باشیم. تبلیغات مزاحم قطعا یکی از نکات منفی بازی است و آن‌قدر زیاد نمایش داده می‌شود که هیچگاه نمی‌توان از کنار آن به سادگی گذشت.

Stickman Dash Runner
Stickman Dash Runner
Stickman Dash Runner

بازی Stickman Dash Runner را می‌توانیم ماجراجویی بنامیم که در آن باید همه چیز را کشف کنید و به دنبال اهداف استیک‌من باشید. البته این تنها یک پیش‌زمینه داستانی ساده است و تاثیر خاصی روی روند بازی ندارد. شما باید تمام مسیر را با سرعت تمام طی کنید و مطمئن باشید که مراحل بعدی به اندازه کافی انگیزه شما را بالا می‌برند. موانع بازی با سرعت بالاتری ظاهر می‌شوند و با آزمون و خطا می‌توانید روند درست آن‌ها را بفهمید. درواقع در این زمینه باید سریعا تصمیم‌گیری کنید و نگذارید که استیک‌من در دام آن‌ها گرفتار شود. موانع بازی معمولا تله‌ها یا المان‌های متحرکی هستند که به‌شکل ناگهانی تغییر مسیر می‌دهند و شما باید حواس‌تان شش دانگ جمع باشد.

کنترل بازی ساده و روان است و این مورد دست سازندگان را برای طراحی چالش‌های بیشتر باز گذاشته است

چالش‌هایی که هر مرحله پیش‌روی شما می‌گذارد بیش‌تر جنبه سرگرم‌کننده و تفننی دارد و قرار نیست که برای مدت زیادی به یک تله بزرگ تبدیل شود. سریع موقعیت دویدن خود را بین تله‌ها عوض کنید و پرش را فراموش نکنید. گاها باید از جاهای باریک عبور کنید و تنها یک منطقه پرش برای شما فراهم می‌شود. روند مراحل طوری است که بیش‌تر وقت‌ها نیازی نیست به تله‌ها توجهی کنید و آن‌ها صرفا نقش حواس‌پرتی شما را دارند تا متوجه تله‌های اساسی نشوید. بنابراین باید با گذر از مراحل بیش‌تر این تله‌های کاذب را حفظ باشید و کنترل خود را از دست ندهید.

Stickman Dash Runner
Stickman Dash Runner
Stickman Dash Runner
بازی Stickman Dash Runner یک تجربه رانینگ برای تمامی سنین است اما قرار نیست برای مدت زیادی آن را تجربه کنید

توجه کنید که بازی Stickman Dash Runner قرار نیست به یک شاهکار تبدیل شود و در بهترین حالت تنها چند روز کوتاه می‌تواند شما را سرگرم کند. این اثر در مقابل آثار مشابهی همچون موج سواران مترو (Subway Surfers) شانسی ندارد اما می‌توانید تجربه جدیدی در سبک رانینگ داشته باشید که استیک‌من محبوب هم جزوی از آن است. شرکت سازنده بازی ثابت کرده است که ایده‌های خوبی برای خلق آثار سرگرم‌کننده در این پلتفرم داشته است اما آثارش هیچگاه نتوانسته‌اند شاهکاری باشند که بازیکنانش را در دوره‌های متمادی حفظ کند و به عنوان یک اثر اعتیادآور همیشگی از آن یاد شود.

بازی Stickman Dash Runner پتانسیل این را دارد که به یکی از جذاب‌ترین رانینگ‌های موبایل تبدیل شود اما نیاز به گرافیک بهتری دارد تا بازیکنان امروزی هم بتوانند از زیبایی آن لذت ببرند. این بازی برای تمامی سنین منتشر شده است و کنترل‌های ساده آن می‌تواند دلیلی برای سادگی اکثر مراحل آن باشد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Stickman Dash Runner

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده