نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۴

خالق Cyberpunk 2077 از احتمال ساخت اقتباس سینمایی آن می‌گوید

سازنده بازی Cyberpunk 2077 می‌گوید که به لطف حضور کیانو ریوز، ساخت فیلمی براساس آن بیش از یک احتمال است.

بدون شک بازی Cyberpunk 2077 یکی از مهمترین بازی‌های ویدیویی است که این بازی قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود که گفته می‌شود از هم‌اکنون دو نسخه تفاوت دیگر از این IP نیز در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خالق این بازی احتمال ساخت یک اقتباس سینمایی براساس آن را غیر ممکن ندانسته است. مایک پانداسمیت، خالق و سازنده بازی Cyberpunk 2077، در مصاحبه با VGC گفت که ممکن است در آینده فیلمی براساس بازی Cyberpunk 2077 یا این دنیای سایبرپانکی ساخته شود. با این حال، پانداسمیت ساخت فیلمی براساس این بازی را تایید نکرد، اما احتمال ساخت آن را نیز غیر ممکن ندانست و این موضوع را رد نکرد. او در واکنش به سوالی در این رابطه گفت:

من اکنون واقعا نمی‌توانم خیلی چیز زیادی در مورد احتمال ساخت فیلمی براساس بازی Cyberpunk 2077 بگویم، اما حضور کیانو ریوز در این بازی باعث شده تا این موضوع خیلی بیشتر از یک احتمال باشد.

Cyberpunk 2077

با اینکه سابقه خوبی از اقتباس‌های سینمایی از بازی‌های ویدیویی وجود ندارد، اما موفقیت احتمالی بازی Cyberpunk 2077 باعث خواهد شد تا خیلی از کمپانی‌های فیلمسازی به دنبال ساخت فیلمی براساس این IP باشند و همچنین به نظر می‌رسد که ساخت یک فیلم براساس آن نیز به نظر امکان پذیر است. همچنین به نظر می‌رسد که ریوز قرار است نقش مهمی را در فیلم احتمالی سایبرپانک 2077 داشته باشد. ریوز طی این سال‌ها دوباره محبوبیت خود را به‌دست آورده که بخش زیادی از آن را مدیون بازی در مجموعه فیلم John Wick (جان ویک) است و حال او تبدیل به یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر سینما شده که کمپانی‌های زیادی نیز به دنبال همکاری با ریوز هستند.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در تاریخ ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ (۱۶ آوریل ۲۰۲۰) برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود. فیلم Bill and Ted Face the Music (بیل و تد با موسیقی مواجه می‎شوند)، فیلم بعدی ریوز است و در ادامه شاهد حضور او در فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) نیز خواهیم بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده