// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۲

چرا نینتندو از سوییچ جدید چیزی نمی‌گوید؟

نینتندو در جریان جلسه اخیر خود با سهامداران، اعلام کرده است که در مورد شایعات مدل‌های مختلف نینتندو سوییچ نظر نمی‌دهد؛ زیرا لذت شگفت‌زده شدن کاربران را از بین می‌برد.

مدتی است که شایعاتی به‌گوش می‌رسد از اینکه نینتندو در حال آماده سازی مدل‌های جدید نینتندو سوییچ است؛ مدل‌هایی که از نظر قیمتی، ارزان‌تر از محصول فعلی است تا کاربران بتوانند باتوجه‌به نوع استفاده خود، نسخه‌ی مورد نظرشان را خریداری کنند. برای مثال اخیرا تصاویری از لوازم جانبی مدل مینی نینتندو سوییچ منتشر شده است که به‌نظر می‌رسد بازیکنان تنها در حالت پرتابل می‌توانند از آن استفاده کنند.

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، در جریان جلسه پرسش و پاسخ اخیر نینتندو با سهامداران، از شونتارو فوروکاوا، رئیس Nintendo، پرسیده شده است که آیا این شایعات حقیقت دارند یا خیر؟ شونتارو فوروکاوا در جریان این سوالات سعی کرد چیزی را اعلام و تایید نکند. وی دراین‌باره گفت:

ما می‌دانیم که شایعاتی حول این موضوع وجود دارند، اما ما نمی‌توانیم در مورد درستی یا نادرستی شایعات و انتظارات کاربران از سخت‌افزارها و بازی‌های آینده نظر بدهیم. این کار باعث از بین رفتن غافلگیری مصرف کنندگان می‌شود و خلاف منافع سهامداران است. ازاین‌رو ما در مورد این موارد بحث نمی‌کنیم.

بااین‌حال فوروکاوا در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که آن‌ها مدام در حال کار کردن روی سخت‌افزار و نرم‌افزارهای مختلفی هستند و هنگامی‌که زمان مورد نظر فرا برسد، کارهای خود را معرفی می‌کنند. شونتارو فوروکاوا مورد خاصی را تایید نکرد، اما می‌توان به این نتیجه رسید که آن‌ها در حال کار روی این موضوع هستند. باید منتظر ماند و دید که مدل‌های جدید نینتندو سوییچ چه ویژگی‌هایی دارند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده