// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

اسکین شخصیت‌های سریال Stranger Things به فروشگاه Fortnite اضافه شدند

علاقه‌مندان به سریال Stranger Things و بازی Fortnite هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه داخل بازی فورتنایت، اسکین‌های Chief Hopper و Demogorgon را خریداری کنند.

یکی از مواردی که اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، سعی دارد ازطریق آن کاربران را به این بازی بتل رویال جذب کند، کراس‌ اورهای مختلف میان آثار سینمایی و تلویزیونی با فورتنایت است. تابه‌حال شاهد رویدادها و محصولات مرتبط با فیلم‌هایی نظیر «انتقام جویان» و «جان ویک» بوده‌ایم که هر کدام از آن‌ها حال و هوای تازه‌ای به بازی داده بود.

چندی پیش پورتال‌های سریال Stranger Things به منطقه‌ی مگا مال فورتنایت اضافه شدند. به‌عبارتی شاهد آغاز یک رویداد کراس اور میان این سریال و فورتنایت بودیم. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران می‌توانند اسکین کاراکترهای Chief Hopper و Demogorgon از سریال Stranger Things را خریداری کنند. همچنین یک پوسته برای سلاح بازیکنان هم در فروشگاه بازی قرار گرفته است که به این سریال جذاب و دیدنی مربوط می‌شود.

قیمت Chief Hopper در فروشگاه بازی ۱۵۰۰ وی‌باکس است. این در حالی است که Demogorgon در فروشگاه بازی ۱۲۰۰ وی‌باکس قیمت دارد. ازطرفی احتمال دارد در روزهای آینده شاهد آغاز حالت محدودی برای فورتنایت با حال‌وهوای Stranger Things باشیم. باید منتظر ماند و ببینیم اپیک گیمز چه آیتم‌هایی را برای این کراس‌ اور در نظر گرفته است. قبل از محتویات سریال Stranger Things، آیتم‌های تزئینی مختلفی در راستای روز استقلال آمریکا، به فروشگاه فورتنایت اضافه شده بود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده