// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ شروع بتای بخش چندنفره بازی Gears 5 مشخص شد

استودیو The Coalition اعلام کرده است که از تاریخ ۲۸ تیر ماه (۱۹ جولای) بتا بخش چندنفره بازی Gears 5 در دسترس کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد.

در انتهای تابستان، بازی مورد انتظار Gears 5 عرضه می‌شود و حال استودیو The Coalition، سازنده بازی Gears 5، تاریخ شروع بتای این بازی را اعلام کرده است. به‌عبارتی از تاریخ ۲۸ تیر ماه (۱۹ جولای) اولین Tech Test بازی در دسترس قرار می‌گیرد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، در جریان بتای معرفی شده استودیو سازنده بخش Versus را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

ازاین‌رو سه حالت آرکید، Escalation و King of the Hill در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و در دو نقشه متفاوت می‌توانید این حالت‌ها را در کنار دوستان‌تان تجربه کنید. در ادامه مشخص شده است که دو ویژگی جدید بازی به نام‌های Bootcamp و Tour of Duty هم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. دراین‌میان اشاره کنم که اولین فاز بتای بازی یا همان Tech Test تنها تا تاریخ ۳۰ تیر ماه (۲۱ جولای) در دسترس خواهد بود.

دومین فاز از تاریخ چهار مرداد ماه (۲۶ جولای) آغاز می‌شود و تا تاریخ هفت مرداد ماه (۲۹ جولای) هم در دسترس است. علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲۶ تیر ماه (۱۷ جولای) بتای بازی را روی کامپیوتر یا ایکس باکس وان خود دانلود کنند که به ۱۵ گیگابایت فضای خالی نیاز دارد. در انتها مشخص شده است که بتای بازی، در اختیار تمامی کاربران قرار داده نمی‌شود. تنها کاربران سرویس Xbox Game Pass و اشخاصی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند، کد بتای بخش چندنفره Gears 5 را دریافت خواهند کرد.

در ادامه می‌توانید تصویر سیستم پیشنهادی بتای Gears 5 برای پی سی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Gears 5 در تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۱۰ سپتامبر) برای PC و Xbox One عرضه می‌شود.

سیستم پیشنهادی Gears 5


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده