// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

احتمال عرضه The Last of Us Part II در ماه فوریه 2020 با چهار نسخه متفاوت

باتوجه‌به‌ صحبت‌های یک منبع داخلی، The Last of Us Part II دارای نسخه استاندارد، نسخه مخصوص، نسخه کالکتور و یک نسخه مخصوص به نام Ellie ادیشن است و در فوریه ۲۰۲۰ هم عرضه می‌شود.

بازی The Last of Us Part II، در چند ماه اخیر شایعات مختلفی را در مورد عرضه در ماه فوریه به خود اختصاص داده است. تابه‌حال اخبار مختلفی منتشر شده است که این بازی در ماه فوریه ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. البته تا زمانی‌که ناتی داگ، سازنده بازی The Last of Us Part 2، این تاریخ را تایید نکند، نمی‌توان به آن اهمیت داد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، یک منبع داخلی به نام  ZhugeEX که تحلیلگر ارشد سرمایه‌گذاران نیکو است، اعلام کرده است که The Last of Us Part II در ماه فوریه ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و دارای چهار نسخه (ادیشن) مختلف است. البته منبع صحبت‌های این شخص، بر اساس تصویری است که در سایت شرقی A9VG منتشر شده است. باتوجه‌به تصویر منتشر شده، بازی The Last of Us Part II دارای چهار نسخه مختلف به نام‌های استاندارد، مخصوص (اسپشال)، کالکتور و یک نسخه ویژه به نام Ellie است.

متاسفانه اطلاعات دیگری حول این نسخه‌ها منتشر نشده است. اگر موارد ذکر شده صحت داشته باشند، نسخه Ellie موردی است که انتظار می‌رود دارای یک اکشن فیگور از این شخصیت باشد. از طرفی انتظار می‌رود نسخه مخصوص بازی هم دارای استیل بوک، ساندترک‌های بازی و موارد مشابه باشد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده