// شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

شیگرو میاموتو از سرویس‌های گیمینگ ابری می‌گوید

شیگرو میاموتو در جدیدترین گیفت‌وگوی خود به آینده سرویس گیمینگ ابری و سیستم تجربه بازی‌ها به روش فعلی اشاره کرده است.

شرکت نینتندو به‌تازگی جلسه سوال و جواب با سهام‌داران را برگزار کرده است و در جریان این نشست، شیگرو میاموتو، خالق ماریو، در مورد آینده سرویس‌های گیمینگ ابری، واقعیت مجازی و سرویس‌های آنلاین سخن گفته است. طبق جدیدترین اخبار بازی، شیگرو میاموتو دراین‌باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم که سرویس گیمینگ ابری در آینده گسترده‌تر از حال حاضر می‌شود، اما شک ندارم که دراین‌میان بازی‌های سرگرم کننده بسیاری هم وجود دارند.؛ بازی‌هایی که به روش فعلی [اشاره به تجربه‌ی بازی روی کنسول از طریق دیسک و کارتریج] تجربه می‌شوند، نه ازطریق سرویس‌های ابری.

همچنین شونتارو فوروکاوا، رئیس نینتندو، اعلام کرده است که انتظار ندارد سرویس‌های گیمینگ ابری بتواند در آینده بر مدل فعلی حاکم شود. بااین‌حال وی بر این عقیده است که سرویس‌های گیمینگ و تکنولوژی‌های مربوط به استریم، بیش از پیش متداول می‌شوند. فوروکاوا در ادامه اعلام کرده است که اگر این تکنولوژی بتواند گیمرهای بیشتری را جذب بازار کند، مخاطبان بیشتری هم جذب محصولات نینتندو می‌شوند.

میاموتو در جریان این سوال و جواب سهام‌داران اعلام کرد که نینتندو در راستای استفاده از تکنولوژی‌های مشابه شکست نخورده است، بلکه نینتندو تا زمانی‌که یک محصول عرضه نشود، در مورد تکنولوژی‌های استفاده شده صحبت نمی‌کند. برای مثال شیگرو میاموتو به کیت واقعیت مجازی Nintendo Labo اشاره کرد. در انتها فوروکاوا در مورد سرویس‌های اشتراکی و آنلاین سخن گفته است. وی با اشاره به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ، به این مورد اشاره کرد که استفاده از بازی‌های کنسول NES برای شروع، بازخورد خوبی داشته است، اما اضافه شدن بازی‌های سایر کنسول‌ها هم می‌توانند به موفقیت این سرویس آنلاین کمک کنند.

در انتها نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های میاموتو و فوروکاوا چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده