// پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۶

بلیزارد زمان انتشار آپدیت Rise of Azshara بازی World of Warcraft را اعلام کرد

کمپانی بلیزارد به تمامی حواشی و گمانه‌زنی‌ها پایان داد و زمان رسمی انتشار آپدیت Rise of Azshara بازی World of Warcraft را مشخص کرد.

کمپانی بلیزارد به تازگی با انتشار یک ویدیوی کوتاه زمان رسمی انتشار نسخه ۸.۲ بازی World of Warcraft را مشخص کرد. بسته جدید بازی که با نام Rise of Azshara شناخته می‌شود، قرار است در تاریخ ۲۵ ژوئن مصادف با سه‌شنبه چهارم تیر ماه در اختیار علاقه‌مندان به دنیای وارکرفت قرار گیرد. لازم به ذکر است که بازیکنان سرورهای اروپا با چند ساعت تاخیر در روز چهارشنبه پنجم تیر می‌توانند از محتوای جدید بازی بهره‌مند شوند.

همانطور که پیش‌بینی شده بود پیش‌دانلود بازی نیز ساعاتی قبل برای بازیکنان فعال سرورهای اصلی بازی World of Warcraft در دسترس قرار گرفته است و می‌توانند یک هفته قبل از انتشار نسخه جدید، آن را دریافت کنند. در این بین ایون هزیکوکاستیس، کارگردان بازی، در جدیدترین صحبت‌های خود اشاره کرده است که برخی از کلاس‌های بازی با تغییرات جدید به صورت کامل تغییر خواهند کرد و با توجه به حجم بالای آپدیت جدید، این موضوع دور از انتظار نبوده است.

rise of azshara pre download

آپدیت Rise of Azshara قرار است با حجمی بیش از ۹ گیگابایت تغییرات قابل توجهی را در بازی اعمال کند و بخش‌های جدیدی را نیز به همراه دارد. بعد از انتشار نسخه ۸.۲ شما شاهد تغییرات در بخش‌های Warfront ،Mount و Heart of Azeroth خواهید بود و مواردی مانند منطقه Nazjatar، باس‌های جدید، شهر Mechagon و Mechagon Megadungeon، آرنای جدید با نام Mechagon Arena، شروع سومین فصل Mythic Plus و PVP، قابلیت پرواز کردن در مناطق مربوط به نسخه BFA و جزایر جدیدی به بازی اضافه خواهند شد. در نهایت داستان بازی نیز پیش خواهد رفت و بالاخره متوجه خواهیم شد که چه سرنوشتی منتظر کاراکترهای مورد علاقه طرفداران Horde و Alliance است. در صورت تمایل جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آپدیت Rise of Azshara می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده