// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۶

بهترین بانوان کانتر باز جهان از امروز در مسابقات DreamHack به رقابت می‌پردازند

تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی مسابقات DreamHack Showdown Valencia 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive مشخص شدند.

اوایل خرداد ماه بود که مجموعه DreamHack خبری را مبنی بر برگزاری یک تورنمنت منحصربه‌فرد برای بانوان علاقه‌مند به بازی Counter Strike: Global Offensive منتشر کرد؛ مسابقاتی با ۱۰۰ هزار دلار جایزه و با حضور هشت تیم برتر جهان که به میزبانی شهر والنسیا اسپانیا پیگیری خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار مسابقات لیست تیم‌های راه‌یافته به مرحله اصلی مسابقات و گروه‌بندی آن‌ها منتشر شده است. دو تیم Beşiktaş Esports و Dignitas Female به صورت مستقیم به مرحله اصلی مسابقات دعوت شده‌اند و شش تیم دیگر با شرکت در مراحل مقدماتی جواز حضور در مرحله اصلی را کسب کرده‌اند.

تیم‌های راه‌یافته به مسابقات DreamHack

گروه اولگروه دوم
Demise FemaleDignitas FemaleCounter Logic GamingBeşiktaş Esports
CPH Flames FemaleOrange.Sphynx7PM.feFOREVER 21

رقابت‌های مرحله اصلی از امروز در دو مرحله گروهی و حذفی پیگیری خواهد شد. برگزاری مرحله گروهی مسابقات امروز و فردا به طول می‌انجامد و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا می‌کنند. بازی‌های نیمه‌نهایی و فینال مسابقات قرار است در روز شانزدهم تیر ماه برگزار شود و قهرمان این رویداد در کنار جایزه ۵۰ هزار دلاری مسابقات سهمیه حضور در مسابقات DreamHack Open Rotterdam 2019 را نیز کسب خواهد کرد. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال DreamHackCS در توییچ از آخرین اتفاقات رویداد باخبر شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده