نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸

رامی ملک پیشنهاد بازی در فیلم جیمز باند 25 را با یک شرط قبول کرد

رامی ملک در مصاحبه جدید خود در مورد حضورش در فیلم James Bond 25 و شخصیت خود در این فیلم صحبت کرده است.

از ماه گذشته، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم James Bond 25 (جیمز باند ۲۵) در جامائیکا آغاز شد و حال مدتی است به استودیوی فیلمسازی پاین وود در بریتانیا انتقال پیدا کرده است. رامی ملک، بازیگر سریال Mr. Robot (آقای ربات) و فیلم Bohemian Rhapsody (حماسه کولی)، قرار است نقش آنتاگونیست اصلی قسمت جدید فیلم James Bond (جیمز باند) را بازی کند که در حال حاضر اطلاعاتی از این شخصیت در دسترس نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رامی ملک در مورد نقش خود در فیلم Bond 25 (باند ۲۵) صحبت کرده است. در مصاحبه با دیلی میل، ملک گفت که در مورد نقش خود در فیلم با کری فوکوناگا، کارگردان این فیلم صحبت کرده و گفته بود که اگر نقش او در فیلم یک تروریست آرمانگرای مذهبی باشد، در فیلم James Bond 25 بازی نخواهد کرد و پیشنهاد آن‌ها را رد می‌کند. ملک گفت:

این شخصیت، یک شخصیت فوق العاده است و در مورد آن بسیار هیجان زده هستم، اما موردی بود که من با کری درباره‌ی آن صحبت کردم. من به او گفتم که «نمی‌توانیم این شخصیت را به‌عنوان یک تروریست که با یک ایدئولوژی یا یک دین خاص شناخته شود، معرفی کنیم. این چیزی نیست که من آن را قبول کنم. پس اگر به این دلیل من توسط شما انتخاب شده‌ام، روی من نمی‌توانید در این فیلم حساب کنید.»

Mr. Robot season 2

ملک در ادامه گفت که این شخصیتی نبود که فوکوناگا دوست داشت در فیلم ببیند؛ پس موافقت کرد که این تغییرات را در فیلم ایجاد کند. ملک گفت که شخصیت او یک تروریست بسیار متفاوت است. او در ادامه گفت که فیلمنامه فیلم بسیار هوشمندانه است و این جیمز باندی خواهد بود که مردم دوست دارند آن را ببینند. ملک همچنین گفت که احساس می‌کند با توجه به تاریخچه مجموعه فیلم James Bond، بار سنگینی روش دوش او است. دنیل کریگ، رامی ملک، لیا سدو، نائومی هریس، جفری رایت، رالف فاینز، بن ویشاو، روری کینیار، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ، بیلی مگنوسن و دالی بن صلاح، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم James Bond 25 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم James Bond 25 قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده