// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۴

تمامی تیم‌های راه‌یافته به مرحله حذفی مسابقات ESL One Cologne بازی CS:GO مشخص شدند

ساعاتی قبل مرحله گروهی مسابقات ESL One: Cologne 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive به پایان رسید و تیم‌های راه‌یافته به مرحله حذفی مسابقات مشخص شدند.

مرحله گروه مسابقات ESL One: Cologne 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive ساعاتی قبل به پایان رسید و بالاخره لیست شش تیم نهایی که به مرحله حذفی مسابقات راه یافته‌اند مشخص شد. در روزهای اول و دوم مرحله گروهی تیم‌های Astralis ،Team Liquid ،Ninjas in Pyjamas و NRG Esports جواز حضور در مرحله پایانی مسابقات را کسب کرده بودند که در سومین و آخرین روز مرحله گروهی دو تیم Natus Vincere و Team Vitality توانستند به عنوان سومین تیم‌ گروه‌های خود راهی مرحله بعدی شوند. مرحله اصلی مسابقات ESL One: Cologne 2019 قرار است از امشب در سالن Lanxess Arena شهر کلن و با حضور پانزده هزار تماشاچی برگزار شود.

تیم Natus Vincere بعد از شکست در مقابل تیم Liquid و سقوط به بخش بازنده‌ها (Lower Bracket) بازی‌های نزدیکی را تجربه کرد. این تیم در بازی اول با کسب نتیجه ۲:۰ در مقابل تیم برزیلی FURIA Esports به فینال بخش بازنده‌ها صعود کرد و در نهایت با کسب نتیجه ۲:۱ تیم mousesports را شکست داد و به مرحله حذفی مسابقات ESL One: Cologne 2019 صعود کرد.

دانلود از آپارات

در سمت دیگر تیم Vitality که در اولین بازی خود در بخش برنده‌ها مغلوب تیم Ninjas in Pyjamas شده بود و به بخش بازنده‌ها سقوط کرده بود با پیروزی در مقابل تیم‌های ENCE و Fnatic به فینال بخش بازنده‌ها راه پیدا کرد. این تیم در بازی فینال با کسب نتایج ۱۶:۱۳ و ۱۶:۱۴ در نقشه‌های Overpass و Inferno در مقابل تیم Heroic توانست به عنوان سومین تیم گروه دوم مسابقات راهی مرحله حذفی شود.

دانلود از آپارات

علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌های مرحله حذفی مسابقات که به مدت سه روز به طول می‌انجامد می‌توانند با مراجعه به کانال esl_csgo در توییچ یا کانال ESLCS در یوتیوب از آخرین اتفاقات رویداد باخبر شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده