نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۳

بنر کامیک کان فصل دهم سریال The Walking Dead منتشر شد

شبکه AMC بنر کامیک کان سن دیگوی 2019 چند سریال خود از جمله فصل دهم سریال The Walking Dead را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه AMC از برنامه خود برای حضور در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2019 پرده برداری کرده است. این شبکه با انتشار بنرهایی از برنامه پنل‌های سریال‌های خود در این نمایشگاه خبر داده که در این بنرها شاهد فصل دهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید)، سریال NOS4A2، فصل دوم سریال The Terror (ترور) و فصل چهارم سریال Preacher (پریچر) هستیم. پنل فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead که پخش آن هنوز ادامه دارد، اولین پنل شبکه AMC است که این پنل در روز جمعه، ۱۹ جولای (۲۸ تیر) برگزار خواهد شد که در این پنل شاهد حضور برخی از بازیگران این سریال از جمله آلیشیا دبنام-کری، لنی جیمز، دانای گارسیا، مگی گریس، جنا الفمن، الکسا نیسنسون، آستین آملیو، روبن بلیدز و کارن دیوید، خواهیم بود. در بنر منتشر شده از فصل پنجم شاهد حضور دوایت، مورگان تا حضور متفاوت آلیشیا هستیم. انتظار می‌رود که اطلاعاتی از نیمه دوم فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Fear The Walking Dead

پنل بعدی به سریال The Terror: Infamy تعلق دارد که این پنل نیز با حضور بازیگران آن مثل درک میو، کیکی سوکنزانه، کریستینا رادلو و جرج تاکی، در روز جمعه برگزار خواهد شد. پخش فصل دوم سریال The Terror از تاریخ ۱۲ آگوست ۲۰۱۹ (۲۱ مرداد ۱۳۹۸) آغاز می‌شود و قابل انتظار است که تصاویر و حتی تریلر جدیدی از این سریال نمایش داده شود. فصل دوم سریال The Terror داستان یک سری مرگ‌های زنجیره‌ای عجیب و غریب را دنبال خواهد کرد که یک جامعه ژاپنی-آمریکایی را که در این کمپ نگه‌داری می‌شوند، به ترس و وحشت انداخته است. در همین حال، یک مرد جوان تصمیم می‌گیرد تا موجود شروری را که مقصر این اتفاقات است، پیدا کند و پس از مبارزه با او، این موجود شرور را نابود کند. شما در ادامه می‌توانید بنر سریال The Terror: Infamy را نیز مشاهده کنید:

The Terror: Infamy

پنل فصل چهارم سریال Preacher نیز در روز جمعه با حضور بازیگران و عوامل ساخت آن برگزار خواهد شد که قابل انتظار است اولین تریلر رسمی فصل پایانی این سریال نیز در طول این پنل منتشر شود. اما مهم‌ترین پنل شبکه AMC پنل فصل دهم سریال The Walking Dead خواهد بود که این پنل در روز جمعه برگزار می‌شود که در آن قرار است شاهد حضور نورمن ریداس، دانای گوریرا، جفری دین مورگان، ملیسا مک‌براید، رایان هرست، آوی نش، نادیا هیلکر، النور ماتسورا و کیلی فلمینگ، باشیم. همچنین بنر فصل دهم سریال The Walking Dead نیز منتشر شده که در این بنر شاهد حضور میشون، داریل و کارل هستیم که شما در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

The Walking Dead

در پایان پنل سریال NOS4A2 قرار است در شنبه، ۲۰ جولای (۲۹ تیر) برگزار شود که قابل انتظار است تصاویر جدیدی از این سریال به اشتراک گذاشته شود که ممکن است در طول پنل، شبکه AMC از تمدید این سریال برای فصل دوم نیز خبر دهد. شما در ادامه می‌توانید بنر این سریال را مشاهده کنید:

NOS4A2


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده