نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

مراحل ساخت فصل سوم سریال Dark آغاز شد

شبکه نتفلیکس با انتشار تصاویری از شروع مراحل فیلمبرداری و تولید فصل سوم سریال Dark خبر داده است.

اواخر ماه گذشته بود که فصل دوم سریال Dark (دارک) از شبکه نت فلیکس منتشر شد. همچنین در یک اقدام جالب شبکه Netflix با انتشار دومین تریلر رسمی فصل دوم این سریال از تمدید آن برای فصل سوم خبر داد که فصل سوم سریال دارک قرار است فصل پایانی آن باشد. در واقع سریال به سه چرخه تقسیم می‌شود که تا به امروز دو چرخه اول را مشاهده کرده‌ایم و چرخه سوم را در فصل سوم این سریال مشاهده می‌کنیم.

 حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل ساخت فصل سوم سریال Dark آغاز شده است. شبکه نتفلیکس اخیرا از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید این سریال علمی تخیلی و سفر در زمان خبر داده که طبق گفته نتفلیکس، اتفاقات سه فصل کاملا با هم در ارتباط هستند و فصل سوم قرار است این پازل را تکمیل کند. همچنین اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری فصل پایانی سریال Dark نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

فصل سوم سریال Dark

فصل سوم سریال Dark

مانند دو فصل اول، وظیفه ساخت فصل سوم سریال Dark بر عهده باران بو اودار و جنتی فریشه خواهد بود. باران بو اودار در صفحه رسمی خود نیز ضمن تایید این خبر گفت که مدتی است مراحل فیلمبرداری و تولید سریال دارک آغاز شده و قرار است طی ۴ هفته مراحل فیلمبرداری و تولید فصل پایانی این سریال انجام شود. او همچنین تایید کرد که فصل سوم و پایانی سریال Dark در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد و همچنین از شبکه نتفلیکس برای اعتمادی که به آن‌ها کردند و از تیم بازیگران و ساخت فیلم به‌همراه تمامی طرفداران این سریال در سراسر جهان، تشکر و قدردانی کرد. لوئیس هافمن، الیور ماسوچی، یوردیس تریبل، سباستین رودولف، مایا شون، آناتولی تاوبمان، کارولین آیشورن، مارک واشکی، استفان کمپیرث، آن رات-پل، آندریاس پیتسچمن، لیزا ویکاری، آنگلا وینکلر، سباستین هالک و میشائیل مندل، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Dark حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Usupdates
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده