نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید فیلم «متری شیش و نیم» با بازی نوید محمدزاده منتشر شد

تریلر تازه‌ای از فیلم سینمایی «متری شیش و نیم»، ساخته سعید روستایی با حضور بازیگرانی مانند نوید محمدزاده و پیمان معادی منتشر شد.

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم»، ساخته سعید روستایی اول‌بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و در همان جشنواره بهترین فیلم از نگاه مردم لقب گرفت. این فیلم سینمایی مدت کوتاهی پس از جشنواره در اکران عید نوروز روی پرده رفت. «متری شیش و نیم» در اکران توجه مخاطبان را جلب کرد. این فیلم سینمایی حالا پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی و پربیننده‌ترین فیلم اجتماعی دهه‌های ۸۰ و ۹۰ است. بنابر اخبار سینمای ایران؛ تریلر تازه‌ای از فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» منتشر شده است. طبعا این تریلر شامل برخی تصاویر از فیلم است که در  تریلرهای قبلی به نمایش درنیامده بودند. شما در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر این فیلم ایرانی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم»، ساخته سعید روستایی و به تهیه‌کنندگی سیدجمال ساداتیان با بازی نوید محمدزاده، پیمان معادی، پریناز ایزدیار، فرهاد اصلانی و مازیار سیدی ساخته شده است. این فیلم سینمایی تاکنون بیش از ۲۵ میلیارد تومان فروخته است. سعید روستایی پیش از «متری شیش و نیم»، فیلم «ابد و یک روز» را ساخته است. پیمان معادی، نوید محمدزاده و پری‌ناز ایزدیار پیش از این در فیلم «ابد و یک روز» با روستایی همکاری کرده‌اند.

شما کاربران زومجی می‌توانید نظرات خود درباره «متری شیش و نیم» را با ما به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده