// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

نسخه فیزیکی Shenmue 3 روی پی سی تنها اطلاعات مربوط به فروشگاه اپیک‌ گیمز را شامل می‌شود

به‌تازگی در کیک‌استارتر برای بازی Shenmue III مطلب جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد نسخه فیزیکی این بازی روی کامپیوتر تنها اطلاعات نصبی فروشگاه اپیک گیمز را دارد.

چندی پیش یک پست جدید در کیک‌استارتر فرستاده شد که در جریان آن Ys Net و Deep Silver، به‌ترتیب سازنده و ناشر Shenmue III، اعلام کرده بودند که کاربرانی که از عرضه‌ی بازی روی فروشگاه اپیک گیمز ناراضی هستند و بازی را برای عرضه روی استیم حمایت کرده‌اند، می‌توانند هزینه‌های خود را پس بگیرند. این مطلب منتشر شده ظاهرا دارای اطلاعات دیگری از نسخه فیزیکی بازی Shenmue 3 است.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، Ys Net اعلام کرده که آن دسته از حامیانی که بازی را برای نسخه فیزیکی حمایت کرده‌اند، نسخه‌ی فیزیکی Shenmue III را دریافت خواهند کرد، اما اطلاعات و دیتاهای داخل دیسک بازی مختص‌به نسخه فروشگاه اپیک گیمز است. به‌عبارتی تنها فایل‌های نصبی فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفته‌اند و خبری از دیتاهای اصلی نیست. درگذشته بازی Metal Gear Solid V: The Phantom Pain روی استیم هم دارای فایل‌های نصبی مختص‌به بود. در این حالت دیسک بازی همانند یک رابط میان بازیکن و فروشگاه بازی عمل می‌کند.

ازاین‌رو از فایل‌های بازی نمی‌توانید برای سایر فروشگاه‌های و نسخه‌های دیگر Shenmue III روی کامپیوتر استفاده کنید. حتی برای آن دسته از حامیانی که مشکلی با فروشگاه اپیک گیمز ندارند، این مورد، ناامید کننده است و حتی به دیتاهای اصلی هم دسترسی نخواهند داشت. بااین‌حال کاربرانی که حامی Shenmue III در کیک‌استارتر بوده‌اند، می‌توانند در صورت نارضایتی از وقایع اخیر، پول خود را پس بگیرند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده