// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

منو و نقشه‌ بازی Zelda: Link's Awakening پیچیدگی نسخه قدیمی را نخواهد داشت

اندرو کالینز در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که منو و نقشه‌ی بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening ساده طراحی شده‌اند تا کاربران کم سن و سال هم از آن لذت ببرند.

بازی The Legend of Zelda: Link's Awakening در ماه سپتامبر برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و یک نسخه بازسازی برای بازی اصلی به‌حساب می‌آید. مدتی پیش اطلاعات مختلفی از این بازی در دسترس قرار گرفت و مشخص شد که تیم سازنده برای خلق یک تجربه‌ی جدید، از موارد مختلفی نظیر ابزار ویرایش مراحل و طراحی سیاه‌چاله استفاده کرده است. دراین‌میان یکی از مواردی که روی نسخه‌ی گیم بوی پیچیدگی خاصی داشت، منو بازی بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که رابط کاربری منو و نقشه‌ی The Legend of Zelda: Link's Awakening طراحی ساده‌ای دارند تا کاربران بتوانند به‌راحتی با آن ارتباط برقرار کنند.

اندرو کالینز، یکی از اعضای شعبه کانادا نینتندو، در گفت‌وگوی اخیر خود در مورد طراحی هنری جدید بازی، آمیبوها و موارد دیگری صحبت کرده است که نشان می‌دهد این بازی کاربران کم سن و سال را هم هدف قرار داده است. زمانی‌که صحبت از محتویات جدید شد، وی اطلاعات خاصی را از حالت‌های جایزه‌ای در دسترس قرار نداد، اما وی اعلام کرد که منوی بازی طراحی ساده‌ای دارد و به پیچیدگی نسخه گیم بوی نیست. همچنین تغییراتی روی نقشه بازی و علامت‌های روی آن انجام شده است تا تجربه‌ی راحتی در اختیار کاربران قرار بگیرد. اندرو کالینز دراین‌باره می‌گوید:

یکی از کارهای کلیدی که انجام دادیم، این بود که به نسخه‌ی اصلی نگاه و سعی کردیم راه‌هایی را پیدا کنیم تا بازی را تصحیح کنیم. به منوی بازی و ساختار آن نگاه کردیم، زیرا اگر نسخه اصلی را به یاد داشته باشید، بازیکنان برای انجام کارهای مختلف وقت زیادی را در منو صرف می‌کردند. ازاین‌رو ما مجددا منوی بازی را طراحی کردیم تا کاربران نیازی به وقت گذاشتن بیش از اندازه در این بخش نباشند. این مورد برای نقشه Link's Awakening هم صدق می‌کند. حال بازیکنان می‌توانند کارهای مدیریتی مختلفی را انجام دهند و از علامت‌گذاری برای یادآوری موارد مختلف استفاده کنند. برای مثال اگر به یکی از سیاه‌چاله‌های بازی رسیدید، اما قدرت وارد شدن به آن را نداشتید، می‌توانید آن را علامت‌گذاری کنید تا در آینده به‌سراغش بروید. همچنین عملکرد دشمنان هم باهوش‌تر طراحی شده‌اند. در گذشته به‌راحتی می‌توانستید از کنارشان فرار کنید و متوجه شما نمی‌شدند، اما اینجا می‌دانند در محیط حضور دارید و واکنش‌های مختلفی را نشان می‌دهد. ازاین‌رو اگر ساختار بازی خود را تغییر دهید، اتفاقات متفاوتی رخ می‌دهد.

نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های اندرو کالینز چیست؟ The Legends of Zelda: Link's Awakening در تاریخ ۲۹ شهریور ماه (۲۰ سپتامبر) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده