نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

شایعات انتشار نسخه پی سی Red Dead Redemption 2 قوت گرفت

اشاره‌های مختلف به نسخه‌ی کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2 در سورس کد Rockstar Social Club، احتمال عرضه این بازی برای پلتفرم مذکور را بیش‌ازپیش بالا برد.

از زمان تایید ساخت بازی 2 Red Dead Redemption برای پلتفرم‌های نسل هشت به‌جز پی سی و در ادامه، انتشار نقدهای فوق‌العاده مثبت و عرضه‌ی بازی، جامعه‌ی پی سی‌گیمرها خواسته‌ی خود مبنی بر انتشار این اثر برای پلتفرم‌شان را به‌روش‌های مختلف، با راک‌استار گیمز مطرح کردند و هنوز این موضوع ادامه دارد.

شایعه‌ی انتشار نسخه‌ی پی سی بازی مدت‌ها است که با اسناد و مدارک گوناگون، هرچند وقت یک‌بار فضای مجازی و جامعه‌ی گیمرها به‌خصوص پی سی‌ بازها را به‌تکاپو می‌اندازد و حالا، در جریان آخرین اخبار بازی یک سند جدید در توییتر منتشر شده که روی انتشار نسخه‌ی پی سی «رد دد ردمپشن 2» تاکید می‌کند.

نسخه پی سی Red Dead Redemption 2

اخیرا کاربری با نام JakoMako51 در توییتر، یک تصویر از سورس کد بلاگ Social Club شرکت راک‌استار را با دنبال‌کنندگانش به‌اشتراک گذاشته که در آن، ردیف شدن ۳ واژه‌ی RDR2، PC و Accomplishments تنور شایعات انتشار بازی برای کامپیوتر را داغ‌تر از قبل کرده است. گفتنی است که احتمالا، این واژه‌ی «Accomplishments» به‌دست‌آوردهای بازیکنان در بخش آنلاین بازی اشاره می‌کند و آن را می‌توان به تروفی‌ها و اچیومنت‌های ایکس‌باکس یا پلی‌استیشن تشبیه کرد.

راک‌استار هم در ادامه‌ی مسیری که پیرامون موضوع انتشار بازی برای پی سی درپیش گرفته بود، به‌این خبر جدید هیچ واکنشی نشان نداده و احتمالا هم ندهد. اگر مسیر انتشار بازی GTA V برای پی سی را دنبال کنیم، به سرنخ‌هایی مشابه با همین مسیر راک‌استار برای انتشار احتمالی نسخه‌ی پی سی Red Dead Redemption 2 می‌رسیم و اینطور که به نظر می‌رسد، فعلا باید صبر کنیم و منتظر واکنش این شرکت بمانیم.

رد دد ردمپشن 2 در زومجی بررسی شد و نمره‌ی کامل ۱۰ را به‌دست آورد. در بررسی زومجی از اثر جدید راک‌استار چنین می‌خوانیم:

Red Dead Redemption 2 دقیقا همان تجربه‌ای است که از شرکت راک‌استار و از یک بازی در اواخر نسل هشتم انتظار داریم؛ اثری چشم‌نواز، درگیر‌کننده و سراسر شگفتی که نه فقط بازی کردن آن لذت زیادی دارد، که حتی قرار است برای سال‌های طولانی بازی‌های مختلفی از استاندارد‌هایی تعیین‌شده توسط این بازی استفاده کنند. Red Dead Redemption 2 بازی‌ای است که هر گیمری، فارغ از اینکه علاقه‌مند چه سبکی باشد، باید آن را تجربه کند.

هم‌اکنون می‌توانید این بازی را روی ایکس‌ باکس وان و پلی‌ استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده