نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Age Of Empires 4 به احتمال زیاد در گیمزکام یا XO19 حضور خواهد داشت

 اطلاعات بیشتری از بازی Age of Empires 4 در یکی از نمایشگاه‌های گیمزکام یا XO19 به اشتراک گذاشته خواهد شد.

با وجود آن که در نمایشگاه E3 امسال اخبار هیجان‌انگیزی از بازی Age of Empires 2: Definitive Edition منتشر شد و معلوم شد که این اثر امسال عرضه می‌شود، طرفداران سری محبوب Age Of Empires به میزان زیادی ناامید شدند. این درست است که ریمستر شدن نسخه‌های قبلی به مذاق آن‌ها خوش می‌آید،‌ اما با این حال هیچ چیز جای نسخه‌ای جدید را در دل طرفداران نخواهد گرفت. دو سال پیش که مایکروسافت نسخه‌ی چهارم سری را معرفی کرد، هواداران منتظر شنیدن اخباری جدید و رونمایی کامل از Age Of Empires 4 هستند.

در طول مصاحبه‌ای که اخیراً با آدام ایزگرین، مدیر نوآوری سری Age Of Empires انجام شده و طی جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که بازی Age Of Empires 4 امسال به طور کامل رونمایی خواهد شد اما ممکن است که این رونمایی، تا قبل از ماه نوامبر رقم نخورد. ایزگرین در این مصاحبه در رابطه با محل رونمایی بازی می‌گوید:

من بسیار خوشحالم تا اعلام کنم که ما امسال از Age Of Empires 4 بیشتر حرف خواهیم زد. همان طور که می‌دانید، دو رویداد بزرگ گیمزکام و XO وجود دارند که مایکروسافت در آن‌ها حضور بسیار پررنگی دارد. بنابراین شاید در یکی از آن‌ها، این رونمایی اتفاق بیفتد.

 نمایشگاه گیمزکام در ماه آگوست و رویداد اختصاصی مایکروسافت یا XO19 در نوامبر برگزار می‌شود. ایزگرین اینطور ادامه می‌دهد که :

ما نمایشگاه گیمزکام و سپس کمی بعد رویداد XO را که در لندن برگزار می‌شود، پیش رو داریم پس در دیرترین حالت ممکن،‌ شما اخبار بیشتری از Age of Empires 4 را تا برگزاری XO خواهید شنید. من اعلام می‌کنم که در ادامه‌ی سال، ما شروع به در دست گرفتن هدایت هر دو نسخه‌ی  Age of Empires 3 و 4 Age of Empires خواهیم کرد.

 این که Age of Empires III: Definitive Edition یک رونمایی کامل خواهد داشت، خبر خوبی است. از آن جایی که Age Of Empires 2 در پاییز امسال منتشر خواهد شد، احتمالا نسخه‌ی ریمستر شده‌ی بازی سوم مجموعه، در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. در مورد نسخه‌ی چهارم که توسط سازندگان سری Dawn of War یعنی استودیوی Relic Enterteinment ساخته می‌شود نیز می‌توان امیدوار بود که تا اواخر سال ۲۰۲۰، این بازی منتشر شود اما به هر حال باید منتظر تایید رسمی سازندگان در گیمزکام پیش رو یا XO19 ماند.

با وجود آنکه سال‌ها از انتشار نسخه‌های قبلی سری Age of Empires می‌گذرد، محبوبیت آن‌ها میان گیمر‌ها از بین نرفته است. ایزگرین در این رابطه می‌گوید:

ما بیش از یک میلیون بازیکن در ماه داریم که به بازی کردن نسخه‌های مختلف Age of Empires می‌پردازند و این آمار رو به افزایش است.

با توجه به نزدیکی زمان انتشار Age of Empires II: Definitive Edition افزایش بازیکنان این مجموعه دور از انتظار نیست.

 در دیگر خبر مرتبط با سری Age of Empires می‌خوانیم که مایکروسافت استودیوی مستقلی برای این مجموعه دایر کرده است همچنین می‌توانید نگاهی به بهبود‌های Age of Empires 2: Definitive Edition در مقایسه با نسخه‌ی اصلی بیاندازید. در پایان بد نیست باری دیگر به تماشای تریلر معرفی بازی Age of Empires IV بنیشنیم.

دانلود از آپارات


منبع PCGamesN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده