// جمعه, ۱۴ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Fishing Life؛ آرامش قلب و روح با ماهی‌گیری

با Fishing Life می‌توانید با قایق شکسته خود به ماهیگیری بروید و خاطرات شخصیت اصلی بازی با پدرش را مرور کنید. با زومجی و معرفی این بازی موبایل همراه شوید.

بازی موبایل Fishing Life یک اثر جذاب در سبک ورزشی است که استودیو Nexelon inc با مکانیسم جدیدی آن را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بازی اندروید وظیفه دارید که با قایق شکسته خود به دریا بروید و زیباترین و ترسناک‌ترین ماهی‌ها را صید کنید. با امتیازات ویژه خود می‌توانید قایق و قلاب‌های تازه بخرید و روند امتیازگیری خود را بهبود بخشید.

یقینا آثار زیادی را در پلتفرم موبایل تجربه کرده‌اید که مضمونی مشابه بازی آیفون Fishing Life داشته‌اند و در آن‌ها باید به‌صورت بی‌نهایت به ماهیگیری می‌پرداختید و رفته رفته همه المان‌های بازی را ارتقا می‌دادید. خب این بازی هم مشابه چنین آثاری است؛ با این تفاوت که یک پیش‌زمینه داستانی در بازی داریم و مکانیسم‌های جدید برای ایجاد انگیزه در بازیکنان به بازی اضافه شده است. در این مکانیسم جدید می‌بینیم که هر قلابی برای تمامی ماهی‌ها مناسب نیست و نمی‌تواند وزن یا چموشی ماهی‌های متنوع بازی را تحمل کند. بنابراین باید قلاب‌های تازه را بخرید و حتی از طعمه‌هایی استفاده کنید که ماهی موردنظر شما به آن علاقه دارد. با این مکانیسم می‌توانید قایق خود را حرکت دهید؛ در صورتی که چنین قابلیتی  را در آثار مشابه ندیده بودیم. در این مسیر صندوقچه‌هایی وجود دارد که برای‌تان قلاب یا سکه‌های بیش‌تری به همراه دارند. این موارد باعث می‌شود که بازی Fishing Life را یکی از بهترین بازی های اندروید بنامیم. ماهی‌های زیبایی با رنگ‌بندی متفاوت خواهید دید که کوسه‌های ترسناک و نهنگ‌های غول‌پیکر هم جزوی از آن‌ها هستند.

Fishing Life

بازی Fishing Life از گرافیک فوق‌العاده جذابی برخوردار است و بهتر از آن اینکه صدای امواج با آرامش خاصی حتی در گیم‌پلی بازی هم تاثیر دارد. با توجه به صداهایی که می‌شنوید متوجه وجود برخی از ماهیان خواهید شد و باید سریعا قلاب خود را به دریا پرتاب کنید. در هنگام پرتاب می‌توانید زاویه را تعیین کنید و با سرعت مشخصی آن را پرتاب کنید. همه این موارد در کنترل قلاب تاثیر دارد و ممکن است شعاع انتخابی شما نتواند طعمه را به دهن ماهی برساند. البته این مورد با جزئیات چندان زیادی همراه نیست و با خطای کمتری هم می‌توانید ماهی دلخواه خود را به دام بیندازید. در زیر نور مهتاب فانوسی دارید که با آن به وسط دریا می‌روید و آرامش خاصی در این گرافیک و موسیقی جریان دارد.

بازی Fishing Life گرافیک هنری جذابی دارد و موسیقی هم کمک می‌کند که آرامش قلبی خوبی در عین تجربه بازی داشته باشید

در پیش‌زمینه داستانی بازی شخصیتی را داریم که هرکسی می‌تواند باشد. این شخص هر بار که به ماهیگیری می‌رود خاطرات کودکی‌اش زنده می‌شود. او همیشه با پدرش به دریا می‌رفت و حال با همین قایق قدیمی و شکسته و قلابی که حال دیگر کهنه شده است دوباره این کار را تجربه می‌کند. کم کم وضعیت بهبود پیدا می‌کند و می‌توانید قایق جدید و قلاب‌های بهتری بخرید. اما آرامش بازی همچنان همان حس و حال قدیمی خودش را دارد و قلب‌تان را آرام می‌کند. طلوع و غروب خورشید هم جز زیبایی‌های بازی است. علاوه بر تمام این‌ها می‌توانید لباس‌های جدیدی برای شخصیت اصلی بازی بخرید و به سراغ ماهی‌های تازه بروید.

Fishing Life

شخصیت اصلی بازی که هرکسی می‌تواند باشد، خاطراتی راکه هنگام ماهیگیری با پدرش داشته است زنده می‌کند

هنر بخش مهمی از بازی Fishing Life محسوب می‌شود و صرفا با یک اثر سرگرم‌کننده صرف روبه‌رو نیستید. سازندگان سعی کرده‌اند که در دل یکی از ساده‌ترین آثار موبایل هنر را جای دهند و با موسیقی و زیبایی دریا اثرشان را ارزشمندتر کنند. اگرچه این موضوع به ساده‌ترین شکل ممکن در بازی پیاده شده است، اما همین سادگی می‌تواند ساعتی آرامش خوبی را در حین بازی به شما منتقل کند. هر قسمت از قلاب خود را می‌توانید ارتقا دهید و این روند مطابق انتظار تا بی‌نهایت خواهد بود. از قسمت Book می‌توانید انواع ماهی‌های صیدشده خود را مشاهده کنید و یک آرشیو جذاب بسازید. و در نهایت این قسمت فروشگاه بازی است که با انگیزه می‌توانید به سراغش بروید و کاستوم‌ها، قایق‌ها و قلاب‌های موردعلاقه خود را خریداری کنید. این بخش به طور کامل انگیزه لازم برای کسب سکه‌های بیش‌تر را در شما ایجاد خواهد کرد.

بازی ماهیگیری Fishing Life با داشتن مکانیسم جدید می‌تواند علاقه‌مندان به چنین آثاری را دوباره به سمت خود جذب کند. حال و هوای قدیمی این سبک همچنان در بازی دیده می‌شود اما سازندگان روح تازه‌ای به بازی داده‌اند و با استفاده از یک پیش‌زمینه داستانی کاری کرده‌اند که این اثر بهترین انتخاب بازیکنان لقب بگیرد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم‌عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود از آپارات

دانلود بازی Fishing Life

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده