// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶

صعود تیم‌های Astralis و NiP به مرحله حذفی مسابقات ESL One Cologne قطعی شد

بازی‌های گروه دوم مسابقات ESL One: Cologne 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive شب گذشته پیگیری شد و دو تیم Astralis و Ninjas in Pyjamas صعود خود را به مرحله حذفی قطعی کردند.

رقابت‌های گروه دوم مسابقات ESL One: Cologne 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive شب گذشته پیگیری شد و تیم‌های Astralis و Ninjas in Pyjamas توانستند با کسب پیروزی در مقابل رقبای خود، به فینال مرحله گروهی راه پیدا کنند. این دو تیم با اینکه هنوز بازی فینال برگزار نشده است صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرده‌اند و فینال مرحله گروهی تعیین کننده رقیب آن‌ها در مرحله حذفی خواهد بود.

تیم Astralis در اولین راند مرحله گروهی با تیم BIG روبه‌رو شد. این بازی در نقشه Overpass برگزار شد که با نتیجه ۱۶:۴ به نفع دانمارکی‌ها به پایان رسید. در راند دوم تیم Astralis بایستی به مصاف تیم Fnatic می‌رفت. دانمارکی‌ها در این بازی نیز با قدرت قابل توجهی ظاهر شدند و تیم Fnatic را در نقشه‌های Train و Nuke با نتایج ۱۶:۱ و ۱۶:۶ در هم کوبیدند.

دانلود از آپارات

در سمت دیگر بخش برنده‌های (Upper Bracket) گروه دوم تیم Ninjas in Pyjamas با کسب پیروزی در مقابل تیم‌های Heroic و Team Vitality توانست به فینال مرحله گروهی راه‌یابد. فینال مرحله گروهی مسابقات ESL One: Cologne 2019 قرار است امروز برگزار شود و تیم‌های برتر مرحله گروهی بایستی از فردا به مصاف رقبای خود در بخش حذفی بروند.

دانلود از آپارات

رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات امروز به پایان می‌رسد و در نهایت دو تیم دیگر به جمع تیم‌های NiP ،Astralis ،Team Liquid و NRG Esports می‌پیوندند. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال esl_csgo در توییچ یا کانال ESLCS در یوتیوب از آخرین اتفاقات رویداد باخبر شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده