// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۶

رئیس سابق جذب استعداد پلی استیشن به Xbox Game Studios پیوست

باتوجه‌به حساب لینکدین فیونا چربک، رئیس سابق بخش جذب استعداد پلی استیشن، هم‌اکنون او بخشی از خانواده Xbox Game Studios است.

طی دو سال گذشته‌، مایکروسافت با خرید استودیوهای بازیسازی مختلفی نظیر دابل فاین پروداکشنز (Double Fine Productions)، آبسیدین (Obsidian Entertainment) و inXile Entertainment مجموع استودیوهای بازیسازی ایکس باکس را تقریبا دوبرابر کرده است. بااین‌حال تیم ایکس باکس همچنان در حال گسترش خانواده‌ی Xbox Game Studios است و سعی دارد با استخدام کردن توسعه‌دهنده‌های حرفه‌ای بازی‌های ویدیویی، استودیو The Initiative را به یک استودیو قدرتمند تبدیل کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی مشخص شده است که فیونا چربک، رئیس سابق بخش جذب استعداد پلی استیشن، به استودیوهای ایکس باکس پیوسته است. در حساب کاربری لینکدین فیونا چربک نوشته شده است که وی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ در تیم پلی استیشن بوده است و از چند روز پیش، کار خود را به‌عنوان رئیس بخش جذب استعدادهای استودیوهای ایکس‌باکس آغاز کرده است. جذب استعداد یکی از بخش‌های مهم در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید؛ زیرا با جمع‌آوری تیم مناسب، می‌توانید بهترین تجربه را در دسترس کاربران قرار بدهید.

برای مثال، چربک مسئول تامین نیروی انسانی برای سونی سانتا مونیکا (Sony Santa Monica) بود که خروجی تلاش وی، بازی God of War بود و همه می‌دانیم که این بازی به چه موفقیتی دست پیدا کرد. حال وی در استودیوهای ایکس‌باکس مسئول انتخاب کارمندان استودیو The Initiative است. باید منتظر بمانیم و ببینیم بازی استودیو The Initiative چه چیزی خواهد بود و به چه شکل می‌تواند کاربران را سرگرم کند.


منبع Windowscentral
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده