نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تریلر گیم پلی Control روند جذاب و گرافیک چشم‌نواز این بازی را نشان می‌دهد

نمایش ۲۶ دقیقه‌‌ای بازی Control، روی به‌تصویر کشدین تاثیرات عمیق ویژگی گرافیکی RTX و مبارزات هیجان‌انگیز این بازی تمرکز کرده است.

حدود ۲ ماه تا انتشار جدیدترین اثر سم لیک و تیمش در استودیو رمدی زمان باقی است و رفته‌رفته، خبرهای بیشتری را از این اثر مورد انتظار دریافت می‌کنیم. امروز و در جریان آخرین اخبار بازی، یک نمایش ۲۶ دقیقه‌ای از این بازی منتشر شده است که عملکرد فنی بازی در فاز گیم‌‌پلی و جلوه‌های دیداری را نمایش می‌دهد.

بازی در مکانیک‌های گیم‌پلی، از کارهای قبلی لیک و استودیو رمدی فاصله می‌گیرد و دست بازیکنان در جست‌وجوی محیط و انجام ماموریت‌های جانبی (در کنار ماموریت‌های داستانی) را باز می‌گذارد. در مبحث گرافیک و جلوه‌های دیداری نیز شاهد اثری متفاوت و چشم‌نواز هستیم که در موضوعاتی همچون شبیه‌سازی فیزیک اجسام و صدالبته نورپردازی واقع‌گرایانه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد که در این تریلر، اجرای بازی روی کامپیوتر را داریم که به‌واسطه‌ی آن و همچنین روشن بودن قابلیت RTX، تصاویری بدیع و فوق‌العاده را شاهد هستیم.

بازی Control در تاریخ ۲۷ آگست (۵ شهریور) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خواهد شد. در ادامه توجه شما را به این نمایش جذاب جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده