// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بتای محدود بازی Desperados III برای ۵۰۰ نفر از ثبت نام کنندگان فرستاده می‌شود

یک بتای خصوصی از بازی Desperados III در تاریخ ۱۸ تیر ماه (۹ جولای) در دسترس قرار می‌گیرد و ۵۰۰ نفر از میان ثبت‌نام کنندگان، برای این بتای خصوصی انتخاب می‌شوند.

چندی پیش بود که بازی Desperados III معرفی شد و حال استودیو Mimimi Productions و شرکت THQ Nordic، به‌ترتیب سازنده و ناشر Desperados III، به‌دنبال دریافت بازخوردهای بیشتری هستند. ازاین‌رو در اواخر ماه جولای، یک بتای خصوصی برای این بازی برگزار می‌شود که از میان ثبت نام کنندگان، ۵۰۰ نفر به‌صورت تصادفی انتخاب می‌شوند تا بتوانند بتای خصوصی Desperados 3 را تجربه کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران از طریق این لینک می‌توانند شانس خود را برای دریافت نسخه بتای این بازی امتحان کنند. به‌عبارتی در تاریخ ۱۸ تیر ماه (۹ جولای) یک دعوت‌نامه برای ۵۰۰ نفر برگزیده فرستاده می‌شود که می‌توانند دموی Desperados III را تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح ۳۱ تیر ماه (۲۲ جولای) به‌وقت ایران تجربه کنند. در ادامه مشخص شده است که بتای بازی دارای محدودیت در زمینه فاش شدن محتوا است. ازاین‌رو بازیکنان نمی‌توانند تصویری از بازی خود به ثبت برسانند یا به اصطلاح اسکرین شات کنند. همچنین ضبط کردن ویدیو نیز در نسخه بتای بازی ممنوع است.

دنیس هاشک، کارگردان روایت داستانی Desperados III، مشتاق عرضه بتای خصوصی و بازخوردهای کاربران در مورد بازی است؛ اثری که هم‌اکنون در حال توسعه است، اما بازیکنان با تجربه‌ی آن می‌توانند ایده‌ها و بازخوردهای خود را به‌گوش تیم سازنده برسانند. همچنین دنیس هاشک اعلام کرده است که این بتای خصوصی به تیم سازنده کمک می‌کند تا بتوانند با کاربران تعامل داشته باشند و به‌خواسته‌های‌شان توجه کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید بازی Desperados III را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این بازی در اواخر سال جاری میلادی برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده