// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۶

بازی Wreckfest شهریور ماه برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد

بازی ماشین جنگی مسابقه‌ای Wreckfest که سال گذشته‌ برای پی سی منتشر شد، دو ماه دیگر برای کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد.

بازی Wreckfest از استودیو Bugbear بازی‌ای است که ۲۴ راننده در یک محیط بسته سعی می‌کنند به هر قیمتی که شده جان سالم به در ببرند. سال گذشته این بازی از Early access خارج و برای پی سی منتشر شد. در این میان به‌تازگی شرکت THQ Nordic، سازنده و ناشر بازی Wreckfest، با انتشار تریلری که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید بالاخره زمان انتشار این بازی را برای کنسول‌ها مشخص کرد.

مطالب مرتبط:

در بازی Wreckfest قوانینی وجود ندارد. اگر می‌خواهید حریفتان را از مسیر خارج کنید برای این کار آزادید و باتوجه‌به پیاده‌سازی خوب قوانین فیزیکی دنیای واقعی در این بازی، می‌توانید تخریب لاشه‌های ماشین‌ها را بارها با لذت تماشا کنید. ماشین‌های Wreckfest ماشین‌های لوکس و پر زرق و برق نیستند؛ در عوض اتومبیل‌های ضعیفی را می‌بینید که شما را به یاد ماشین‌های روستایی می‌اندازد. بااین‌حال ارتقاء و شخصی سازی تاثیر زیادی در نحوه‌ی عملکرد ماشین شما دارد. شما می‌توانید هر چیزی را از بولدوزر تقریبا غیر قابل خراب شدن اما بسیار کند تا یک ماشین بسیار سریع انتخاب کنید؛ احتمالات تقریبا بی نهایت هستند.

امیدوار هستیم پورت کنسول این بازی همان ویژگی‌های نسخه‌ پی سی را داشته باشد. بازی Wreckfest برای پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان در تاریخ ۵ شهریور ماه منتشر خواهد شد. در ادامه تریلر منتشر شده از این بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده