نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تاریخ عرضه بسته الحاقی The Judgment of Atlantis بازی Assassin’s Creed Odyssey مشخص شد

شرکت یوبی سافت با انتشار توییتی تاریخ انتشار  بسته‌الحاقی Judgment of Atlantis بازی Assassin’s Creed Odyssey را مشخص کرد.

پس از انتشار موفقیت‌آمیز دو بسته‌ی احلاقی داستان‌محور بازی Assassin's Creed: Odyssey یعنی Legacy of the First Blade و The Fate of Atlantis، نوبتی هم که باشد، نوبت بسته‌ی الحاقی Judgment of Atlantis است که پرونده‌ی این DLCها را می‌بندد و یک سه‌گانه‌ی پر و پیمان از محتویات قابل‌ دانلود را در دسترس گیمرها قرار می‌دهد.

به‌همین منظور یوبی‌سافت در جریان آخرین اخبار بازی، با انتشار یک توییت تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی Judgment of Atlantis را اعلام کرده و با توجه به محتوای این توییت، حالا می‌دانیم که در تاریخ ۱۶ جولای (۲۵ تیر) بازیکنان می‌توانند این محتوای جدید را خریداری و سپس، دانلود کنند.

درحال حاضر اطلاعات چندانی از محتویات این بسته‌ی الحاقی در دسترس نیست اما، با توجه به آنچه که در DLCها و قسمت‌های قبلی سیزن‌پس بازی مشاهده شد، انتظار می‌رود که بازیکنان بازهم به‌مبارزه با اساطیر مختلفی از یونان باستان بروند و قدرت‌های ماورایی بیشتری را به‌دست بیاورند.

بازی Assassin's Creed: Odyssey هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۸.۵ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی صورت‌گرفته در زومجی چنین می‌خوانیم:

یوبی‌سافت کبک، توانسته با الهام از ویژگی‌های مثبت اساسینز کرید اوریجینز و اضافه کردن ویژگی انتخاب دیالوگ و تغییرات مثبت در گیم‌پلی بازی، اوریجینزی کامل‌تر،‌ بهتر و کم‌باگ‌تر را منتشر کند. اودیسی چه در بخش داستانی با پایان‌های مختلف، موجودات اساطیری و انواع و اقسام دشمنان شما را غافلگیر می‌کند و هرچند دوربین اعصاب خردکن و باگ‌های گاه‌ و بی‌گاه دارد، اما بی‌شک یکی از بهترین‌های اساسینز کریدهایی محسوب می‌شود که تا کنون منتشر شده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده