// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

505Games ناشر نسخه پی سی بازی Horace خواهد بود

Horace یک بازی اکشن پلتفرمر دو بعدی با طراحی‌های ۱۶ بیتی است که شرکت 505 گیمز قرار است وظیفه توزیع آن را انجام دهد.

Horace جزو آن دسته از بازی‌های مستقلی است که چند سال از معرفی آن می‌گذرد. این بازی روایت‌گر داستان رباتی است که در تلاش است تا خانواده‌ی خود را پیدا کند. نکته‌ی جالب بازی اکشن پلتفرمر Horace، این است که توسط یک تیم دو نفره بریتانیایی در دست توسعه است. شان اسکیپل‌هورن و پال هرمن چند سالی است که در حال کار روی بازی Horace هستند تا یک تجربه‌ی بی‌نقص از یک بازی اکشن پلتفرمر را در دسترس کاربران قرار بدهند.

حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که شرکت 505 گیمز (505Games) وظیفه‌ی نشر بازی روی پی سی را برعهده دارد. بازیکنان در جریان این بازی وارد ماجراجویی چالش‌برانگیزی می‌شوند و سفر خود را در زمان‌ها و مکان‌های مختلف آغاز می‌کنند تا بتوانند خانواده‌ی این ربات را پیدا کنند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این بازی داستان محور را متفاوت نشان داده است، محیط طنزآمیز آن است.

همچنین تیم دو نفره بازی از المان‌های سایر سبک‌های بازی‌های ویدیویی هم استفاده کرده‌اند. برای مثال در بعضی از بخش‌های بازی شاهد تبدیل شدن Horace به یک بازی اول شخص تیراندازی یا یک بازی اکشن ریتمیک هستیم. شرکت ۵۰۵ گیمز هم برای جذب کاربران، موقعیت جالبی را برای کاربران استیم مهیا کرده است. اگر تعداد بازیکنانی که این بازی را در لیست علاقه‌مندی‌های‌شان قرار می‌دهند به رقم ۲۰۰ هزار نفر برسد، کاربران می‌توانند در روز عرضه این بازی را با ۷۵ درصد تخفیف خریداری کنند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Horace را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Horace در تاریخ ۲۷ تیر ماه (۱۸ جولای) در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده