// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

Dead Rising 4 و Shadow of War به سرویس Xbox Game Pass اضافه می‌شوند

کاربران سرویس Xbox Game Pass، می‌توانند در ماه جولای منتظر بازی Dead Rising 4 و Middle-earth: Shadow of War باشند.

چندی پیش بود که مایکروسافت اعلام کرد بازی‌های مستقل مختلفی در دسترس کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان سرویس Xbox Game Pass قرار می‌گیرد. حال باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر ایکس باکس گیم‌پس تصویر جدیدی را منتشر کرده است که هشت بازی مختلف را نشان می‌دهد. این هشت بازی در ماه جولای در دسترس کاربران PC و Xbox One قرار می‌گیرد.

از میان بازی‌های صاحب‌نام لیست منتشر شده می‌توان به بازی Middle-earth: Shadow of War اشاره کرد. این بازی در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود و توانست نظرات خوبی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کند. دراین‌میان اشاره کنم که Middle-earth: Shadow of War جزو آن دسته از بازی‌هایی است که امروز برای کاربران پی سی و هم ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته است. در ادامه اگر علاقه‌مند به بازی‌های زامبی محور هستید، Dead Rising 4 می‌تواند تجربه‌ی متفاوت و سرگرم کننده‌ای باشد که در ۲۰ تیر ماه (۱۱ جولای) در دسترس قرار می‌گیرد.

در تصویر منتشر شده، شاهد سه بازی به‌صورت اختصاصی برای کاربران کامپیوتر سرویس ایکس باکس گیم‌پس هستیم که از میان آن‌ها می‌توان به بازی تحسین‌شده Undertale اشاره کرد. این بازی هم امروز در دسترس است.

بازی های ماه جولای Xbox Game Pass


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده