نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۲

گروه موسیقی Samurai از بازی Cyberpunk 2077 اولین تک‌آهنگ خود را منتشر کرد

گروه Samurai در بازی Cyberpunk 2077 به دنیای ما آمده و از حالا به‌بعد انتشار آلبوم‌ها و موزیک‌های‌شان را شاهد هستیم. اولین کار این گروه با نام Chippin in منتشر شده است.

پس از نمایش تریلر بازی Cyberpunk 2077 در خلال E3 2019 و هنرنمایی کیانو ریوز در صحنه‌ی پایانی آن، توجهات بیشتر از قبل به دنیاسازی این سری بازی جلب شد و هواداران برای شناختن بیشتر کاراکتری که کیانو ریوز قرار است نقشش را ایفا کند، ماجراهای آثاری همچون Cyberpunk 2020 را دوباره مرور کردند. با توجه به اطلاعاتی که حالا رنگ و بوی رسمی به‌خود گرفته‌اند، کیانو ریوز نقش شخصی با نام «جانی سیلورهند» را ایفا خواهد کرد؛ مردی که خواننده‌ی گروه موسیقی Samurai است و تفکراتی انقلابی و آشوب‌گرایانه را در سر می‌پروراند.

جانی سیلورهند

با توجه به محتوای پاراگراف قبلی این مطلب، می‌دانیم که گروه Samurai کاملا مختص به‌دنیاسازی و اتفاقات سری بازی‌های Cyberpunk است و با خواننده‌ی خیالی خود که جانی سیلورهند باشد، موزیک‌های مختلفی را برای رادیو شهر Night City ساخته است. امروز اما در جریان آخرین اخبار بازی متوجه شدیم که گروه خیالی Samurai اولین تِرَک خود با نام Chippin in را هم منتشر کرده است! شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید ترک Chippin In پیش‌تر در دنیای سایبرپانک، در بازی Cyberpunk 2020 منتشر شده و حالا به‌لطف بند سوئدی Refused نسخه‌ای کاملا جدید از این موزیک برای بازی Cyberpunk 2077 ساخته شده و سی‌دی پراجکت آن را به‌طور رسمی در دسترس مخاطبان قرار داده است؛ موزیکی که در تریلر E3 2019 بازی، دقیقا زمان معرفی کاراکتر جانی سیلورهند با بازی کیانو ریوز پخش شد.

در جهان بازی سایبرپانک، گروه «سامورای» در اوایل سال ۲۰۰۰ میلادی تشکیل و در سال ۲۰۰۸ منحل شد. در سایبرپانک 2077 با اینکه چندین سال از نابودی این گروه و کشته شدن خواننده‌ی اصلی آن یعنی جانی سیلورهند می‌گذرد، اما تاثیرات گروه نام‌برده در بازی را می‌توانیم به‌وضوح ببینیم و از حضور سیلورهند به‌شکل یک هولوگرام در ذهن V (قهرمان داستان) تا نقش بستن لوگوی این گروه روی ژاکت V، از مواردی هستند که تاثیرات گروه موسیقی سامورای در دنیای سایبرپانک 2077 را برای‌مان نمایان می‌کنند.

بازی Cyberpunk 2077، جدیدترین ساخته‌ی استودیو سی دی پراجکت رد در تاریخ ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ (۲۸ فروردین ۹۹) راهی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده