نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

احتمال خرید رمدی توسط سونی و انحصاری بودن Alan Wake 2

طبق اطلاعات ارائه‌شده توسط منابع سایت Pushsquare، سونی به خرید استودیو رمدی و انحصاری کردن بازی‌های آن علاقه‌مند است. 

این روز‌ها اخبار متعددی پیرامون استودیو رمدی، سازنده بازی‌هایی چون Max Payne و Alan Wake به‌گوش می‌رسد. پس از گرفتن حق انتشار سری Alan Wake از مایکروسافت توسط این استودیو، حال شایعه‌هایی مبنی بر احتمال خرید رمدی توسط سونی به‌گوش می‌رسند. به‌طور دقیق‌تر، طبق اعلام منابع سایت Pushsquare، سونی در حال آماده کردن پیشنهادی برای خرید رمدی است و قصد دارد این استودیو را به جمع استودیو‌های First Party خودش مثل ناتی‌داگ، گوریلا گیمز، مدیا مولکول و استودیو‌های دیگر اضافه کند. 

این سایت همچنین اعلام کرده که در صورت عملی شدن این خرید، ممکن است بازی‌های آینده‌ای که از سری Alan Wake منتشر می‌شوند یا حتی دنباله احتمالی بازی Control، انحصاری کنسول‌های پلی‌استیشن باشند. منابع خبری سایت مذکور، احتمالا عملی شدن خرید رمدی توسط سونی را متوسط اعلام کرده‌اند. همچنین چندی پیش شوهی یوشیدا، مدیر استودیو‌های جهانی سونی، بازدیدی از استودیو رمدی داشت که این اتفاق هم می‌تواند به علاقه‌مندی سونی به خرید رمدی مرتبط باشد. 

البته باید این نکته را هم در نظر داشت که رمدی در سال‌های اخیر و با وجود ساخت بازی‌هایی انحصاری برای مایکروسافت در گذشته، سعی کرده هویت مستقل خودش را حفظ کند و مولتی‌پلتفرم بودن بازی کنترل و همینطور گرفتن حق انتشار سری Alan Wake از مایکروسافت هم از اقدامات آن‌ها در همین راستا هستند. 

در نهایت نظر شما در مورد این خبر و احتمال خرید رمدی توسط سونی چیست؟


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده