نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ عرضه نسخه نهایی بازی Hunt: Showdown مشخص شد

در آستانه خروج بازی Hunt: Showdown از فاز Early Access، سازندگان تاریخ انتشار نسخه نهایی آن را مشخص کردند.

استودیو کرایتک مدتی می‌شود که بازی Hunt: Showdown، این شوتر کاملا آنلاین را درقالب دسترسی زودهنگام (Early Access) به‌مخاطبان عرضه کرده است. امروز اما در جریان آخرین اخبار بازی، این استودیو مشخص کرد که مرحله‌ی دسترسی زودهنگام اثرش درحال طی کردن روزهای پایانی خود است چرا که بازی مذکور، در تاریخ ۲۷ آگست (۵ شهریور) برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

گیمرهای علاقه‌مند به‌تجربه‌ی این بازی حدود دو ماه دیگر که موعد انتشار اثر فرا می‌رسد، می‌توانند آن را با پرداخت ۳۹.۹۹ دلار خریداری کنند؛ البته که نسخه‌ی نهایی بازی همین الان در حراج تابستانه‌ی استیم با قیمت ۲۲.۴۹ دلار به‌فروش می‌رسد.

علاقه‌مندان به‌تجربه‌ی بازی روی کنسول پلی استیشن 4 اما کمی بیشتر باید صبر کنند چرا که طبق گفته‌ی سازندگان بازی، تاریخ انتشار نسخه‌ی پلی استیشن 4 Hunt: Showdown هنوز مشخص نشده و در زمانی نامشخص از پاییز سال جاری، راهی کنسول نسل هشتمی سونی خواهد شد. احتمالا در روزها یا ماه‌های آتی، موعد قطعی انتشار بازی برای پلی استیشن 4 مشخص شود.

فتیح اوزبایرام، تهیه‌کننده‌ی بازی اخیرا درباره‌ی خروج اثر از فاز Early Access چنین گفته است:

ساخت یک بازی همراه با چنین جامعه‌ی پرشوری از هواداران واقعا یک نعمت برای تیم کرایتک بود و درکنار الهام بخش بودن، مسیرهایی نو را پیشِ پای‌مان قرار داد تا با تمام توان‌مان Hunt: Showdown را بسازیم. حالا که زمان انتشار نسخه‌ی کامل بازی فرا رسیده و بیشتر از این نمی‌توانیم هیجان‌زده باشیم، باید بگویم که هرگز حمایت‌های جامعه‌ی هواداران بازی را فراموش نخواهیم کرد.

بازی هم‌اکنون به‌صورت دسترسی زودهنگام برای مخاطبان پی سی و ایکس باکس وان قابل خرید است و در تاریخ ۵ شهریور، نسخه‌ی کاملش برای این دو پلتفرم عرضه خواهد شد. بازی در تاریخی نامشخص راهی کنسول پلی استیشن 4 می‌شود. دارندگان نسخه‌ی Early Access، در زمان عرضه‌ی بازی یک بسته‌ی پوشش‌های Legendary برای تفنگ‌های‌شان دریافت خواهند کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده