نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

آشنایی با صداپیشگان فیلم شیر شاه در ویدیو و تصاویر جدید آن

به تازگی والت دیزنی ویدیو و تصاویری از فیلم The Lion King را منتشر کرده که تمرکز آن روی معرفی صداپیشگان این فیلم است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو و تصاویر جدیدی از فیلم The Lion King (شیر شاه) منتشر شده است. به تازگی کمپانی والت دیزنی ویدیویی از پشت صحنه ساخت این فیلم لایو اکشن منتشر کرده که در این ویدیو شاهد پشت صحنه ضبط صدای شخصیت‌های فیلم شیر شاه هستیم و بیشتر با بازیگرانی که قرار است صداپیشگی این شخصیت‌ها را بر عهده داشته باشند، آشنا می‌شویم. علاوه بر این، در این ویدیو شاهد ضبط یکی از آهنگ‌های محبوب و معروف انیمیشن آن نیز هستیم و همچنین هانس زیمر در حال نوشتن و ضبط موسیقی متن و آهنگ‌های فیلم نیز در این ویدیو حضور دارد و در بخشی از ویدیو اشاره‌ای به آهنگ مشترک و جدید دونالد گلاور و بیانسه برای فیلم The Lion King نیز هستیم که هنوز از این آهنگ رونمایی نشده است. علاوه بر این، این ویدیو حاوی تصاویر جدیدی از این فیلم نیز است که قدرت و کیفیت بالای جلوه‌های ویژه خود را به رخ رقیبانش می‌کشد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دونالد گلاور، جیمز ارل جونز، چویتل اجیوفور، بیانسه، سث روگن، جان الیور، بیلی ایکنر، الفری وودارد، جان کانی، فلورنس کازومبا، اریک آندره، کیگان-مایکل کی، ایمی سداریس، جی‌دی مک‌کرری و شهدی رایت جوزف، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Lion King به‌عنوان صداپیشه حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این ویدیو، تصاویر تبلیغاتی نیز از فیلم شیر شاه با تمرکز بر معرفی صداپیشگان شخصیت‌های این فیلم نیز منتشر شده که در این تصاویر، بازیگران در برابر شخصیت‌های خود قرار دارند که شاهد مقایسه جالبی بین آن‌ها نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را نیز مشاهده کنید:

The Lion King

The Lion King

فیلم The Lion King برای اکران در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۹ (۲۸ تیر ۱۳۹۸)‌ برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده جان فاورو بوده که او پیش از این کارگردانی فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) را بر عهده داشته است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده