// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵

بازی های رایگان ماه آگوست 2019 پلی استیشن پلاس مشخص شدند

سونی به‌تازگی از بازی‌های رایگان ماه آگوست پلی استیشن 4 رونمایی کرده است که در چند روز آتی در دسترس دارندگان سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد.

به آخرین روز ماه جولای رسیدیم و وقت آن رسیده است که از بازی‌های رایگانی که سرویس پلی استیشن پلاس برای ماه آینده برای مشترکین خود در نظر گرفته است با خبر شویم. البته پیش از اینکه اشاره‌ای به بازی‌های جدید داشته باشیم، باید بگوییم که بازی‌های رایگان ماه جولای در طی چند روز آینده نیز در دسترس خواهد بود. پس فراموش نکنید که دو بازی Detroit: Become Human Digital Deluxe Edition و Horizon Chase Turbo را تا قبل از ۶ آگوست (۱۵ مرداد) دانلود کنید. پس از تاریخ یاد شده بازی‌های Wipeout Omega Collection و Sniper Elite 4 جایگزین بازی‌های قبلی خواهند شد. قابل ذکر است که بازی‌های جدید PS Plus برای کاربران پلی استیشن 4 تا تاریخ ۲ سپتامبر (۱۱ شهریور ماه) در دسترس خواهد بود.

PS Plus

مجموعه Wipeout Omega Collection شامل نسخه ریمستر Wipeout HD، بازی Wipeout HD Fury و Wipeout 2048 می‌شود. اگر برای اولین بار است که نام این بازی‌ها به گوش‌تان می‌خورد باید بدانید که آثار یاد شده در سبک مسابقه‌ای و در دنیایی مدرن طراحی شده‌اند. در این بازی شما هدایت فضاپیماهایی پرسرعت را برعهده می‌گیرید که هر یک از آنها قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند. بازی شامل ۲۶ مسیر مسابقه، ۴۶ فضاپیما و ۹ حالت مختلف می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را از طریق بخش آنلاین و لوکال (حضوری) با دوستان خود تجربه کنند و از یک گیم پلی سرعتی لذت ببرند.

اگر علاقه‌ای به بازی‌های مسابقه‌ای ندارید جای نگرانی ندارد؛ چرا که یک بازی شوتر و رایگان دیگر نیز برای طرفداران بازی‌های اکشن در نظر گرفته شده است. Sniper Elite 4 یک بازی سوم شخص شوتر است که وقایع آن در دوران قدیم ایتالیا جریان دارد؛ جایی که شما هدایت یک تک تیرانداز را برعهده می‌گیرید و با اسلحه دوربین‌دار خود نیرو‌های متحدین را مورد هدف قرار می‌دهید. همانند Wipeout، بازی Sniper Elite 4 نیز دارای بخش چند نفره رقابتی و حتی کوآپ (Co-op) است که می‌توانید با دوستان خود وارد میدان جنگ شوید. بازی Sniper Elite 4 در بررسی زومجی نمره ۶.۵ را دریافت کرد که اینجا می‌توانید مطلب بررسی را مطالعه یا بررسی ویدیویی را تماشا کنید.

بازی‌های Wipeout Omega Collection و Sniper Elite 4 از ۱۵ مرداد الی ۱۱ شهریور ماه به رایگان در اختیار دارندگان سرویس پلی استیشن پلاس قرار می‌گیرد.

نظرات خود را در مورد بازی‌های رایگان این ماه پلی استیشن پلاس با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده