نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲

نینجا در کتاب خود طرفدارانش را برای تبدیل شدن به گیمرهایی بی‌رقیب راهنمایی می‌کند

نینجا، استریمر معروف Fortnite کتاب‌هایی در دست انتشار دارد که در یکی از آن‌ها به چگونگی تبدیل شدن به گیمری درجه‌یک می‌پردازد.

این روزها اگر بخواهیم از یک گیمر معروف و استریمر بزرگ صحبت کنیم، تایلر بلوینس جزو اولین گزینه‌ها خواهد بود؛ گیمری ملقب به نینجا (Ninja) که با وجود سوابق قبلی خود در زمینه استریم‌ کردن بازی‌ها، با فورتنایت (Fortnite) محصول اپیک گیمز (Epic Games) بود که توانست سر و صدای زیادی به‌پا کند و هر روز به تعداد طرفدارانش اضافه شود. نینجا این روزها کتابی در دست انتشار دارد که قرار است در آن راه و روش‌های تبدیل شدن به یک گیمر بی‌رقیب و غیرقابل‌توقف را نشان دهد.

کتاب Ninja: Get Good که در ماه آگوست (مرداد-شهریور) عرضه خواهد شد، شامل راهنمایی‌های نینجا به افرادی است که می‌خواهند مانند او به فردی مهم بین گیمرها تبدیل شوند و با کمک بهترین تجهیزات مخصوص بازی، تمرینات هدفمند، استراتژی‌های مناسب برای استریم‌کردن و ترتیب‌دادن یک تیم خوب، به‌دنبال دستیابی به جایگاهی مناسب در این زمینه هستند.

البته این تنها محصولی نیست که در آگوست از نینجا منتشر می‌شود و در این ماه شاهد انتشار یک دفترچه مخصوص هم خواهیم بود که شامل برچسب‌ها و راهنماهای مختلفی است که نینجا توسط آن‌ها پیشنهادهایی برای هرچه بهتر شدن در بازی‌های ویدیویی ارائه کرده است. اما اسمیت، مسئول بخش ویرایش انتشارات Ebury در مورد همکاری این شرکت با بلوینس می‌گوید:

تیم ما مدتی است که کارهای نینجا را دنبال می‌کند و بسیار هیجان‌زده هستیم که کتاب او را منتشر خواهیم کرد؛ کتابی که هم به‌شدت سرگرم‌کننده و جذاب است و هم نکات آموزشی مهمی در مورد بخش‌های هنری و تخصصی بازی‌های ویدیویی در خود دارد.

این کتاب به تمام بازیکن‌ها در سراسر جهان همان‌چیزی را ارائه می‌دهد که می‌خواهند؛ اینکه چطور می‌توانند به نینجای بعدی تبدیل شوند.

نینجا | Ninja

در ماه دسامبر (آذر-دی) امسال هم شاهد سومین اثر از نینجا خواهیم بود که یک رمان گرافیکی است با عنوان نینجا: خطرناک‌ترین بازی (Ninja: The Most Dangerous Game). این رمان با کمک جاستین جوردن نوشته شده و تصاویر آن هم اثر فیلیپه ماگانیا است. این اثر جذاب قرار است ماجرایی فانتزی را روایت کند که طی آن نینجا با ایمیلی روبه‌رو می‌شود که او را به یک بازی به‌شدت واقع‌گرایانه، چالشی و اعتیادآور دعوت می‌کند. نینجا به‌عنوان بهترین گیمر دنیا نمی‌تواند از خیر تجربه‌ی چنین چیزی بگذرد و دعوت را قبول می‌کند. ولی بعد از آن با تله‌پورت شدن به دنیایی که برپایه بتل رویال شکل گرفته است، خود را در قالب یک نینجای دیجیتالی می‌بیند که باید همه‌چیز را از نو آغاز کند و با پیروزی در بازی، دنیا را نجات دهد. او در این راه با دوستان خوبی همراه می‌شود و در نهایت داستانی را رقم می‌زند که از هر آنچه تاکنون تجربه کرده، عظیم‌تر است.

این رمان گرافیکی اولین جلد از ماجراهای نینجا خواهد بود و قرار است اثری مناسب برای تمام سنین باشد.

در مجموع به‌نظر می‌رسد تایلر بلوینس قصد ندارد به‌این سادگی‌ها از فواید معروفیت خود دست بکشد و باید در ادامه منتظر فعالیت‌های بیشتری از او در زمینه‌های مختلف باشیم؛ استریمری که در سال ۲۰۱۸ توانست به ۱۰ میلیون دلار درآمد دست پیدا کند و در حدی طرفدار دارد که الکترونیک آرتز برای تبلیغات بازی Apex Legends به او یک میلیون دلار دستمزد می‌دهد.


منبع PC Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده