// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

Diablo، نقش آفرینی فوق العاده بلیزارد را روی مرورگر تجربه کنید

به لطف نسخه Shareware بازی دیابلو کاربران هم‌اکنون می‌توانند یکی از بهترین بازی‌های بلیزارد را روی مرورگر اینترنتی خود تجربه کنند.

شرکت بلیزارد در سال ۱۹۹۶ با عرضه بازی Diablo روی پی‌ سی قدمی بلند در سبک نقش آفرینی و هک اند اسلش برداشت. حال در جدیدترین اخبار بازی مشخص شده است که کاربران می‌توانند این بازی را روی مرورگر اینترنتی خود تجربه کنند. قابلیت تجربه دیابلو روی مرورگر به لطف سیستم ریوسافت (Rivsoft) امکان پذیر شده است. البته این گروه پیش‌تر پروژه‌های دیگری نیز در رابطه با بازی‌های بلیزارد انجام داده‌اند که می‌توان از بین آنها به Diablo 3 Character Planner اشاره کرد. با این حال این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد که به ساختار بازی دسترسی داشته باشند.

با توجه به اطلاعاتی که در پست این خبر منتشر شده است، پورت این بازی به‌دست دو تیم برنامه‌نویس با استفاده از «کد‌های بازسازی شده» ساخته شده است و مشکلات بازی اصلی همچون «باگ‌ها و کد‌های معیوب» در آن همچنان برقرار هستند. همچنین اگر بازی را در اختیار دارید می‌توانید در پوشه بازی یک سری فایل خاص را جستجو کنید و آنها‌ را به مرورگر خود انتقال دهید و به این شکل نسخه‌ی کامل بازی را روی مرورگر تجربه کنید.

اگر قصد دارید که یک تجربه سریع از بازی داشته باشید، این قابلیت می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. به نقل از صفحه ویکیپدیا، نسخه Shareware این بازی شامل دو مرحله اول بازی می‌شود که در کنار یکی از سه کلاس بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. برای اطلاع بیشتر از نحوه اجرای دیابلو روی مرورگر خود می‌توانید به صفحه سازندگان مراجعه کنید.

در خبر‌های مرتبط با سری دیابلو می‌توان به Diablo 4 اشاره کرد. طبق گزارش‌هایی که چندی پیش منتشر شده بود گویا سازندگان با اسم رمز Fenris در حال ساخت نسخه چهارم این مجموعه هستند که البته این موضوع هنوز به طور رسمی تایید نشده است.

اولین نسخه از مجموعه Diablo هم‌اکنون در فروشگاه GOG نیز در دسترس است.

نظرات خود را در مورد این مجموعه و توانایی تجربه این بازی روی مرورگر با زومجی در میان بگذارید. 


منبع pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده