نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

مذاکره رابرت دنیرو برای همکاری دوباره با مارتین اسکورسیزی در فیلم Killers of the Flower Moon

رابرت دنیرو مذاکره با پارامونت برای حضور در فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی را آغاز کرده است.

فیلم The Irishman (ایرلندی) جدیدترین مارتین اسکورسیزی، کارگردان برنده جایزه اسکار است که او در این فیلم بار دیگر پس از سال‌ها با رابرت دنیرو، همکاری کرده است که در واقع نهمین همکاری مشترک اسکورسیزی و دنیرو خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که دنیرو و اسکورسیزی قرار است در فیلم دیگری نیز همکاری کنند. دنیرو مذاکرات اولیه با پارامونت پیکچرز برای حضور در فیلم Killers of the Flower Moon (قاتلان فلاور مون) که فیلم بعدی اسکورسیزی است و هنوز تاریخ اکرانی نیز ندارد، را آغاز کرده است که در حال حاضر اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده و هنوز حضور دنیرو در این فیلم قطعی نیست. 

Leonardo DiCaprio And Martin Scorsese

در صورت توافق و امضای قرارداد همکاری، دنیرو قرار است به لئوناردو دی کاپریو در فیلم Killers of the Flower Moon اضافه شود که نقش اصلی این فیلم را بر عهده دارد. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام اثر دیوید گرن است و اریک راث، نویسنده فیلم‌هایی چون فیلم Forrest Gump (فارست گامپ) و فیلم The Curious Case of Benjamin Button (مورد عجیب بنجامین باتن)، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم جدید اسکورسیزی را بر عهده دارد. اتفاقات فیلم Killers of the Flower Moon در سال ۱۹۲۰ جریان دارد. این فیلم قرار است داستان قبیله اوسیج را در اکلاهما روایت کند که در زمین‌های آن‌ها نفت کشف می‌شود و در ادامه قتل‌های زنجیره‌ای رخ می‌دهد که اولین تحقیقات و پرونده‌های بزرگ و رسمی FBI در مورد این قتل‌ها را تشکیل داده است. 

منابع نزدیک به پروژه گفته‌اند این پیشنهاد قریب الوقوع پس از تصویب بودجه فیلم داده است و آن‌ها در نظر دارند تا مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Killers of the Flower Moon را در اواسط سال آینده انجام دهند. پیش از این ددلاین در سال ۲۰۱۷ گفته بود که دنیرو و دی‌کاپریو بازیگران مدنظر و رویایی اسکورسیزی برای این فیلم است و حال او به این خواسته دست پیدا کرده است. همچنین منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که دنیرو قرار است نقش یک قاتل سریالی به‌نام ویلیام هیل را در فیلم Killers of the Flower Moon بازی کند. دی‌کاپریو و دنیرو پیش از این در فیلم Marvin’s Room و فیلم This Boy’s Life با یکدیگر هم‌بازی بوده‌اند.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده