// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

بازی NBA Live 20 تاخیر خورد

الکترونیک آرتز در گزارش مالی سه ماه اول سال مالی ۲۰۱۹ خود اعلام کرده است که بازی NBA Live 20 تاخیر خورده است و در سه ماه سوم سال مالی ۲۰۱۹ عرضه می‌شود.

بازی NBA Live شاید یکی از مجموعه‌های ورزشی پرچمداران EA Sports نباشد، اما باتوجه‌به تغییرات و موارد جدیدی که در ‌NBA Live 19 شاهد بودیم، هواداران انتظار داشتند در نسخه امسال هم شاهد تغییرات بیشتری باشند. بااین‌حال هواداران این مجموعه باید مدت زمان بیشتری را برای تجربه ‌NBA Live 20 منتظر بمانند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، سازنده و ناشر ‌NBA Live 20، در گزارش مالی سه ماه اول سال مالی ۲۰۱۹ خود اعلام کرده است که NBA Live 20 با تاخیر عرضه می‌شود. ازاین‌رو کاربران می‌توانند در سه ماه سوم سال مالی ۲۰۱۹، منتظر عرضه این بازی بسکتبال حرفه‌ای باشند. به‌عبارتی NBA Live 20 در بازه زمانی ۹ مهر ماه (یک اکتبر) الی ۱۰ دی ماه (۳۱ دسامبر) در دسترس قرار می‌گیرد.

سخنگوی الکترونیک آرتز در طول صحبت‌های خود اعلام کرده است که آن‌ها رویکرد متفاوتی را برای NBA Live 20 درنظر گرفته‌اند و در آینده اخبار بیشتری حول این موضوع منتشر می‌شود. این در حالی است که مشخص نشده است این رویکرد متفاوت باعث تاخیر بازی بوده است یا خیر. اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز، در این گزارش مالی اعلام کرده است که الکترونیک آرتز همچنان به بازی‌‌های بسکتبال تعهد دارد و در تلاش هستند که نسخه‌به‌نسخه، NBA Live را بهتر کنند. همچنین وی از شایعه رایگان (Free 2 Play) بودن NBA Live 20 هم با خبر است، اما این شایعه را تایید یا تکذیب نکرد.

جدا از این موارد، مدتی پیش بود که یک آپدیت برای ‌NBA Live 19 منتشر شد و لیست بازیکنان تمامی تیم‌ها به‌صورت کامل به‌روزرسانی شدند. این اتفاق باعث شد تا بعضی از هواداران فکر کنند که امسال NBA Live 20 عرضه نمی‌شود. الکترونیک آرتز با انتخاب بازه زمانی متفاوت سعی دارد بازی خود را چند ماه پس از ‌NBA 2K20 روانه بازار کند. در سال گذشته، NBA Live 19 و NBA 2K19 در یک هفته عرضه شده بودند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده