نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۲

بازی Sniper Elite 3: Ultimate Edition برای نینتندو سوییچ معرفی شد

به‌زودی قرار است یکی از موفق‌ترین بازی‌های شوتر یعنی بازی Sniper Elite 3: Ultimate Edition برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود.

سال ۲۰۱۴ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر سوم شخص برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی روانه بازار شد. با توجه به واکنش‌های مثبت فراوانی که نسبت به این بازی انجام شده بود، بسیاری از دارندگان کنسول نینتندو سوییچ نیز بی‌صبرانه منتظر تجربه آن روی کنسول هیبریدی خود بودند. به‌نظر می‌رسد به‌زودی قرار است خواسته آنها رنگ واقعیت به خود بگیرد و بازی Sniper Elite 3: Ultimate Edition برای نینتندو سوییچ نیز منتشر شود.

چند ماه پیش بود که نسخه دوم بازی Sniper Elite برای اولین بار راهی کنسول هیبریدی نینتندو شد و استودیوی ربلیون، ناشر و خالق بازی، اوایل امسال از علاقه خود برای انتشار نسخه سوم بازی برای سوییچ خبر داد. حال در جدیدترین اخبار بازی، بازی Sniper Elite 3: Ultimate Edition قرار است در تاربخ ۹ مهر (یک اکتبر) به‌صورت رسمی منتشر شود. علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲۶ شهریور (۱۷ سپتامبر) جهت پیش‌خرید بازی از فروشگاه نینتندو اقدام کنند. در ادامه می‌توانید تصاویر زیبای بازی روی کنسول نینتندو سوییچ را تماشا کنید.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بازی Sniper Elite 3: Ultimate Edition درست ۱۱ روز پس از عرضه نینتندو سوییچ لایت منتشر می‌شود. به‌نظر می‌رسد یکی از اولین آثار بزرگی که می‌توانید روی مدل جدید سوییچ آن را تجربه کنید این بازی باشد. باید خاطرنشان کرد کسانی که بازی را روی نینتندو سوییچ لایت تجربه می‌کنند، برخلاف اینکه می‌توانند از پروکنترلرهای معروف نینتندو استفاده کنند و به‌صورت محلی با حداکثر چهار نفر بازی را انجام دهند، اما متاسفانه قادر نخواهند بود از قابلیت HD Rumble و هدف‌گیری ژیروسکوپی بازی بهره‌مند شوند. با توجه به اینکه این نسخه از بازی کامل‌ترین نسخه آن است، تمام بسته‌های الحاقی منتشر شده از قبیل ماموریت چرچیل و همچنین قتل هیتلر در آن موجود است. در صورت تمایل می‌توانید تریلر معرفی بازی روی کنسول نینتندو سوییچ را از لینک یوتیوب مشاهده کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده