// چهار شنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

دموی بازی eFootball PES 2020 با چند تیم مطرح منتشر شد

دموی بازی eFootball PES 2020 با ۱۳ تیم مختلف عرضه شده است که از میان آن‌ها می‌توان به یوونتوس، منچستر یونایتد، بایرن مونیخ و بارسلونا اشاره کرد.

بازی eFootball PES 2020 در تاریخ ۱۹ شهریور ماه (۱۰ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. بااین‌حال اگر قبل از عرضه رسمی می‌خواهید نگاهی به ساختار بازی داشته باشید، می‌توانید دموی آن را دانلود کنید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی دمو بازی eFootball PES 2020 در دسترس کاربران هر سه پلتفرم ذکر شده قرار گرفته است. دموی بازی دارای ۱۳ تیم است که اکثر آن‌ها شامل تیم‌های آمریکای جنوبی مثل ریور پلاته، سائوپالو و قرنتیان می‌شود. این در حالی است که تنها پنج تیم از ۱۳ تیم دمو بازی، تیم‌های سرشناس هستند که شامل منچسرتر یونایتد، یوونتوس، بایرن مونیخ، بارسلونا و آرسنال می‌شود. درواقع کونامی (Konami)، سازنده و ناشر eFootball PES 2020 از تیم‌هایی استفاده کرده است که با آن‌ها وارد همکاری شده است تا شاهد استادیوم و کیت‌های تیم‌های ذکر شده به‌صورت کامل در eFootball PES 2020 باشیم.

نکته‌ی جالب این است که کاربران نسخه PS4 و PC دمو eFootball PES 2020 به ویژگی ویرایش تیم دسترسی خواهند داشت. در این قسمت می‌تواند رنگ کیت و سایر ویژگی‌های تیم مورد علاقه خود را تغییر دهید. در ویرایش تیم، تیم‌هایی که در نسخه دمو هم حضور ندارند، قابل دسترسی هستند. در انتها نظر خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده