نویسنده: مرتضی کارگر
// سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۹

اعصاب خردکن ترین ترندهای صنعت بازی های ویدیویی

برنامه ویدیویی پیش رو پاسخ زومجی به این سؤال است که اعصاب خردکن‌ترین ترندهای حال حاضر صنعت بازی‌های ویدیویی کدام است؟ آیا شما هم پاسخی برای این پرسش آماده کرده‌اید؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

این روزها خیلی راحت و تنها با چند پرسش ساده از اطرافیان خود می‌توانید به این نکته برسید که بازی‌های ویدیویی محبوب‌ترین سرگرمی حال حاضر دنیای ما انسان‌ها هستند. با تمامی این عشق و علاقه‌ای که ما به این شکل از سرگرمی داریم اما هر از گاهی ترند‌هایی در این صنعت شکل می‌گیرد که کمتر کسی آن‌ها را دوست دارد. روزگاری خبری از DLC-های بی‌محتوا نبود، یک بازی ۶۰ دلاری واقعا ۶۰ دلار محتوا داشت و برای تجربه‌ی یک بازی نیاز به اتصال دائمی به اینترنت نبود. به هر جهت در تاپ‌فایو پیش‌رو می‌خواهیم ۵ ترند اعصاب‌ خرد‌کنی را به شما معرفی کنیم که این روزها در صدر فهرست سیاه صنعت ویدیو گیم هستند و هر کدام از ما آرزو داریم که هرچه زودتر، بساط آن‌ها از این دنیای دوست‌داشتنی جمع شود.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

تاپ‌فایوی که مشاهده کردید تنها بخشی از برنامه لودینگ ۵۹ زومجی بود و اگر به مواردی همچون آشنایی با قوانین مسابقات esport و تاثیرات لایسنس نشدن تیم یوونتوس برای فیفا ۲۰ علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای کامل این برنامه را از دست ندهید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده