نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۱

لودینگ ۶۰: اسسینز کرید، ولفنشتاین و قلعه

در لودینگ شصت بالاخره نوبت به Assassin's Creed رسید؛ برنامه‌ای که در آن ضمن مرور داستان بازی، از به‌یادماندنی‌ترین صحنه‌های مجموعه نیز حرف می‌زنیم.

نوبتی هم باشد، نوبت مجموعه فوق‌العاده محبوب فرقه آدم‌کشان یا همان Assassin's Creed است. قسمت شصتم لودینگ به این مجموعه اختصاص دارد؛ جایی که نگاهی می‌اندازیم به داستان بازی و در یک پرونده دو قسمتی بسیار مفصل، داستان این سری را بازگو می‌کنیم.

اما در لودینگ ۶۰ به همین بسنده نکردیم و در قسمت تاپ فایو تصمیم گرفتیم به‌یادماندنی‌ترین صحنه‌های قتلی را که در این مجموعه رخ داده است، فهرست کنیم؛ جایی که برای انتخاب این صحنه‌های به‌یادماندنی بسیار وسواس به خرج دادیم. اما در لودینگ این هفته،‌ آیتم ویژه‌ای را به مجموعه بازی‌های ولفنشتاین اختصاص داده‌ایم. به دلیل عرضه Youngblood، جدیدترین بازی از سری ولف، تصمیم گرفتیم در یک آیتم نسبتا کوتاه نگاهی به تاریخچه آن داشته باشیم.

یکی از درخواست‌های بسیار زیاد کاربران،‌ تهیه آیتم ویژه‌ای در رابطه با بازی قدیمی و فوق‌العاده محبوب Stronghold بود. در لودینگ این هفته با افشین همراه شدیم و در یک آیتم جدا نگاهی ویژه به این بازی استراتژی قدیمی و ریشه‌دار انداخته‌ایم. در لودینگ این هفته اما خبری از تازه‌ها و از زومجی بپرسید نیست و به جای آن مانند هر هفته در دماسنج، به زمین و زمان گیر داده‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم تحت هیچ شرایطی لودینگ شصت را از دست ندهید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده