// سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۸

نویسنده Ghost of Tsushima از ساخت دنباله The Order: 1886 ابراز بی‌اطلاعی کرد

نویسنده‌ی Ghost of Tsushima به‌دنبال زمزمه‌هایی که درباره‌ی ساخت دنباله The Order: 1886 به‌وجود آمده بود، از آن ابراز بی‌اطلاعی کرد.

اخیرا جردن مایکل، نویسنده‌ی بازی Ghost of Tsushima، در یک پادکست صحبت‌هایی در مورد ساخت دنباله بازی The Order: 1886 بیان کرده بود که حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، از ساخت دنباله‌ی این بازی ابراز بی‌اطلاعی کرده است. در یک بخش کوتاه از این پادکست که حالا دیگر حذف شده، وی این‌چنین گفته بود:

پیشنهاد می‌کنم که همه بازی The Order: 1886 را تجربه کنند؛ خصوصا به این دلیل که حدس می‌زنم تیم سازنده آن قصد ساخت دنباله‌ی این اثر را دارد. دیگر نمی‌دانم که این دنباله با نام The Order: 1887 عرضه شود یا خیر، اما طبق آخرین شنیده‌هایم احتمال می‌دهم که آن‌ها در حال ساخت دنباله‌ی این بازی باشند.

پس از این صحبت‌ها موجی از پست‌ها در انجمن‌های مختلف از جمله وب‌سایت ردیت به‌راه افتاد که همگی به صحبت‌های مایکل اشاره داشتند. از این‌رو مایکل تصمیم گرفت که در یک توییت آب پاکی را روی دست همه‌ی کسانی بریزد که منتظر ساخت دنباله بازی The Order: 1886 هستند:

پیش از آن‌که این مساله از کنترل خارج شود باید بگویم که من هیچ اطلاعی از این‌که دنباله The Order: 1886 ساخته خواهد شد یا نه، ندارم. من سال گذشته تعدادی مقاله در این باره مطالعه کردم و حالا طبق آن‌ها گفتم که ممکن است دنباله‌ای برای این بازی ساخته شود. از این‌که شما را ناامید کردم متاسفم.

بازی The Order: 1886 در سال ۲۰۱۵ منتشر شد و توانست به امتیاز متاکریتیک ۶۳ دست پیدا کند و در طول سالیان گذشته آمار فروش ثابتی را تجربه کرد. اگرچه در حال حاضر استودیوی سازنده این بازی یعنی Ready at Dawn در حال استخدام افراد مناسب برای ساخت یک بازی AAA است، اما طبق اطلاعات موجود در صفحه‌ی مرتبط با جذب این افراد، این‌طور به‌نظر می‌رسد که استودیو قصد ساخت یک آی‌پی جدید را دارد و بعید است این پروژه مربوط‌به دنباله‌ی بازی The Order: 1886 باشد. این اثر با جلوه‌های بصری خاص و جریان داشتن در دوره‌ی ویکتوریایی، تجربه‌ی خوبی را برای علاقه‌مندان در پی داشت. The Order: 1886 در حال حاضر به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 در دسترس است.

نظر شما چیست؟ آیا در نهایت شاهد ساخت دنباله‌ی The Order: 1886 خواهیم بود؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده