// سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۵

تروی بیکر: Death Stranding صنعت بازی های ویدیویی را متحول می‌کند

تروی بیکر، هنرپیشه کاراکتر هیگز در بازی Death Stranding، می‌گوید دث استرندینگ باعث پیشرفت صنعت بازی‌های ویدیویی می‌شود.

بازی Death Stranding در ۱۷ آبان ماه (۸ نوامبر) در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد و در چند ماه اخیر، شاهد منتشر شدن اخبار بیشتری حول جدیدترین ساخته هیدئو کوجیما هستیم. خیلی از کاربران بر این عقیده هستند که دث استرندینگ از نظر داستان‌سرایی می‌تواند تحول بزرگی را در میان بازی‌های داستان‌محور به‌وجود بیاورد. همچنین تروی بیکر، هنرپیشه کاراکتر هیگز در بازی Death Stranding، هم در جدیدترین گفت‌وگوی خود در کامیک کان منچستر به این مورد اشاره کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تروی بیکر اعلام کرده است که خالق دث استرندینگ سعی دارد ازطریق روایت داستانی خود، باعث پیشرفت صنعت بازی‌های ویدیویی شود. وی دراین‌باره می‌گوید:

این [اشاره به Death Stranding] یک بیانیه برای صنعت بازی‌های ویدیویی است. اگر کوجیما را بشناسید، می‌دانید که او بازی ویدیویی نمی‌سازد، بلکه مهارت ویژه‌ای در ساخت «جهان‌های عالی» دارد. او سعی دارد مدیومی را که در آن فعالیت می‌کند، روبه‌جلو حرکت دهد و باعث پیشرفت [کل] آن، نه فقط ارتقا آثار دنباله‌رو، شود.

وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که این نام هیدئو کوجیما است که باعث فروش بازی می‌شود و نام ستاره‌هایی نظیر تروی بیکر، مدس میکلسن و نورمن ریداس، در این قضیه دخیل نخواهند بود. نظر شما کاربران زومجی در مورد صحبت‌های تروی بیکر چیست؟


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده