// سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۶

آپدیت جدید ‌Battlefield V نقشه Marita را به بازی اضافه می‌کند

امروز ساعت ۲:۳۰ ظهر آپدیت بازی ‌Battlefield V با محوریت اضافه شدن نقشه ماریتا، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در گذشته اعلام شده بود که در مرداد ماه، نقشه‌ی ماریتا در دسترس کاربران Battlefield V قرار خواهد گرفت. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، امروز ساعت ۲:۳۰ ظهر به‌وقت ایران، آپدیت جدید بازی بتلفیلد V عرضه می‌شود که در این آپدیت شاهد اضافه شدن نقشه ماریتا، به‌‌عنوان بخشی از محتویات بسته الحاقی Chapter 4: Defying the Odds به این بازی تیراندازی اول شخص هستیم.

نقشه ماریتا در یونان جریان دارد و استودیو دایس (EA Dice)، سازنده بازی Battlefield V، در توضیحات این نقشه گفته است:

در این نقشه که روی پیاده‌نظام‌ها تمرکز دارد، بازیکنان وارد محیط کوهستانی می‌شوند که خیابان‌های مختلفی را در مسیر خود مشاهده می‌کنند. تانک‌ها و هواپیماها هم برای تشدید کردن مبارزات در نقاط مختلف نقشه ماریتا قرار گرفته‌اند.

در ادامه مشخص شده است که حجم به‌روزرسانی 4.2.1 که امروز در دسترس قرار می‌گیرد، برای کاربران پی سی ۳۰۰ مگابایت و برای کاربران ایکس باکس وان، ۵۰۰ مگابایت است. متاسفانه مشخص نشده است که کاربران پلی استیشن 4 باید چه حجمی را دانلود کنند. همچنین استودیو دایس در سایت ردیت گفته است که فعلا حالت‌های Breakthrough و Conquest جزو حالت‌هایی هستند که بازیکنان می‌توانند ازطریق آن‌ها نقشه ماریتا را تجربه کنند. در تاریخ ۱۷ مرداد ماه (هشت آگوست) هم حالت‌های دامینیشن، فرانت‌لاینز و تیم دث‌مچ از نقشه ماریتا پشتیبانی می‌کنند.

جدا از اضافه شدن نقشه ذکر شده در آپدیت امروز، از دیگر محتویات آپدیت امروز ظهر هم می‌توان به اضافه شدن پوسته‌های الیت Norman Kingsley و Ilse Schattenwolf اشاره کرد که بازیکنان در فروشگاه داخل بازی می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. از محتویات آینده بازی بتلفیلد V هم می‌توان به نقشه‌های Provence و Lofoten Islands اشاره کرد که در ماه آگوست (از اواسط مرداد ماه تا اوایل شهریور ماه) در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین در ماه اکتبر (از اواسط مهر ماه تا اوایل آبان ماه) نقشه Operation Underground در دسترس قرار می‌گیرد که بازیکنان را وارد محیط مترو می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده