// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۱

صعود تیم‌های NRG و لیکوئید به مرحله حذفی مسابقات ESL One Cologne قطعی شد

مرحله اصلی تورنمنت ESL One: Cologne 2019 بازی Counter Strike: Global Offensive از روز گذشته با حضور شانزده تیم برتر جهان شروع شده است.

در روزهای پیش‌رو، آلمان میزبانی مسابقات ESL One Cologne 2019 را بر عهده دارد که پنجمین رویداد Intel Grand Slam در بازی Counter Strike: Global Offensive خواهد بود. این رویداد با حضور تیم‌های مطرح جهان کار خود را از روز سه‌شنبه شروع کرده است و مرحله گروهی آن قرار است تا فردا شب به طول انجامد. تیم Liquid تا به این لحظه با کسب عنوان قهرمانی سه رویداد IEM Sydney، DreamHack Masters Dallas 2019 و نهمین فصل رویداد ESL Pro League اولین تیمی است که شانس دریافت جایزه یک میلیون دلاری Intel Grand Slam فصل جاری را دارد. تیم Astralis دومین و تنها تیمی است که در این رقابت توانسته است یک عنوان قهرمانی به‌دست آورد که مربوط به مسابقات IEM Katowice 2019 است.

بازی‌های گروه اول مسابقات شب گذشته تا سومین راند بخش برنده‌ها (Upper Bracket) پیگیری شد و دو تیم NRG Esports و Team Liquid توانستند با شکست رقبای خود به فینال بخش گروهی راه پیدا کنند. تیم NRG Esports در اولین راند توانست تیم برزیلی FURIA Esports را با نتیجه ۱۶:۷ شکست دهد و در راند دوم با کسب پیروزی ۲:۰ در مقابل تیم FaZe Clan به فینال راه یافت.

دانلود از آپارات

در سمت دیگر بازیکنان Team Liquid توانستند با کسب نتیجه ۱۶:۱۴ و شکست نماینده کره که با نام MVP PK شناخته می‌شود به راند دوم راه پیدا کنند. در بازی دوم نماینده روس‌ها که با نام Natus Vincere شناخته می‌شود بازی قابل توجهی را در مقابل Team Liquid ارائه داد، ولی با این حال نماینده قاره آمریکا توانست با کسب نتایج ۲۲:۱۹ و ۱۶:۸ در نقشه‌های Dust II و Mirage و کسب نتیجه نهایی ۲:۱ به فینال مرحله گروهی راه‌ پیدا کند.

دانلود از آپارات

دو تیم NRG Esports و Team Liquid با توجه به اینکه به فینال بخش گروهی راه پیدا کرده‌اند صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کرده‌اند. لازم به ذکر است که هنوز یک تیم دیگر از گروه اول شانس صعود به مرحله حذفی مسابقات را خواهد داشت. ادامه رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات امروز و فردا پیگیری خواهند شد. علاقه‌مندان به دیدن رقابت‌ها می‌توانند با مراجعه به کانال esl_csgo در توییچ یاکانال ESLCS در یوتیوب از آخرین اتفاقات رویداد باخبر شوند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده