// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

سازندگان Blood and Truth از ادامه سرمایه‌ گذاری سونی روی پلی استیشن VR می‌گویند

استوارت وایت، رئیس بخش توسعه محصولات واقعیت مجازی SIE London Studio، اعلام کرده است که ادامه سرمایه‌گذاری روی واقعیت مجازی، موردی است که سونی آن را انجام خواهد داد.

درحال حاضر سونی بزرگ‌ترین پشتیبان برای بازی‌های واقعیت مجازی در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید. آن‌ها در این راه از منابع مختلفی استفاده کرده‌اند تا به‌موفقیت برسند و با توجه‌به عملکرد راضی کننده پلی استیشن VR، شاهد تاثیر گذار بودن تلاش‌های سونی هستیم. یکی از دلایل موفقیت سونی در واقعیت مجازی، وجود بازی‌های انحصاری است. Blood and Truth، یکی از جدیدترین بازی‌های واقعیت مجازی و انحصاری پلی‌استیشن VR است که در دسترس کاربران قرار گرفته و توانسته است نظرات مثبتی را از سوی منتقدان و کاربران دریافت کند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استوارت وایت، رئیس بخش توسعه محصولات واقعیت مجازی SIE London Studio، اعلام کرده است که ادامه روند سرمایه‌گذاری روی واقعیت مجازی، موردی است که آن را از سوی سونی مشاهده خواهیم کرد. طبق گفته‌های وایت، بااینکه واقعیت مجازی یک سرمایه‌گذاری ریسکی است، اما یک مورد جدید در صنعت بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید و شخصی از آینده آن خبر ندارد. واقعیت مجازی هنوز موردی است که سونی می‌خواهد به سرمایه‌گذاری روی آن ادامه دهد؛ همانند سرمایه‌گذاری‌های ریسکی که آن‌ها در گذشته انجام داده‌اند. استوارت وایت در جدیدترین شماره از مجله اج (شماره ۳۳۴) دراین‌باره گفته است:

چند ماه پیش به همراه شوهی یوشیدا و شان لیدن برای شام خوردن بیرون رفتم. شان لیدن در این دیدار در مورد گذشته صحبت کرد که سونی روی موارد مختلفی ریسک می‌کند. نمی‌توانم اسم این موارد را ذکر کنم، زیرا نمی‌خواهم اطلاعات دقیقی منتشر شوند. شان لیدن اعلام کرد که در گذشته موارد مختلفی وجود داشتند که ما روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کردیم، اما نتیجه مطلوب را دریافت نکردیم و آن را قطع کردیم. اما در سازمان ما این عقیده وجود دارد که واقعیت مجازی دارای پتانسیل بالایی است. تمامی سخت‌افزارها محدودیت‌های خودشان را دارند، اما این وسط موردی وجود دارد که اگر روی آن سرمایه‌گذاری نکنیم، شخص دیگری این کار را انجام می‌دهد و برنده‌ی رقابت می‌شود.

با وجود ادامه موفقیت‌های پلی‌استیشن VR، بعید است شاهد توقف سرمایه‌گذاری سونی روی پلی‌استیشن VR باشیم. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده