// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۱

بازی Grid تاخیر خورد

کدمستر در وبسایت رسمی خود اعلام کرده است که ریبوت بازی Grid تاخیر خورده است و به‌جای ماه سپتامبر، در ماه اکتبر عرضه می‌شود.

در خرداد ماه بود که ریبوت بازی Grid معرفی شد و اعلام شد که در تاریخ ۲۲ شهریور ماه (۱۳ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، هواداران باید یک ماه بیشتر منتظر تجربه‌ی این بازی بمانند.

کدمسترز (Codemasters)، سازنده بازی Grid، در وبسایت رسمی این بازی اعلام کرده است که گرید در تاریخ ۱۹ مهر ماه (۱۱ اکتبر) عرضه می‌شوند. همچنین خریداران نسخه آلتیمیت، همانند قبل می‌توانند سه روز زودتر بازی را تجربه کنند. به‌عبارتی با خرید نسخه آلتیمیت بازی Grid، می‌توانید آن را از تاریخ ۱۶ مهر ماه (هشت اکتبر) تجربه کنید. متاسفانه دلیل این تاخیر از سوی تیم سازنده اعلام نشده است.

درانتها مشخص شده است که Grid همچنان جزو بازی‌های روز عرضه گوگل استیدیا است. بازی Grid برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ عرضه شد و توانست نظرت خوبی را از سمت منتقدان و کاربران دریافت کند. حال باید منتظر ماند و ببینیم این بازی چه عملکردی را در زمان عرضه از خود به‌جای می‌گذارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده