// چهار شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۹

تصویری از قاب محافظ نینتندو سوییچ مینی فاش شد

یک عرضه‌کننده انگلیسی لوازم جانبی به‌تازگی تصویری را از قاب محافظ نینتندو سوییچ مینی فاش کرده است که شایعات وجود این کنسول را داغ‌تر کرده است.

مدتی است شایعات مختلفی از کنسول جدید نینتندو سوییچ به‌گوش می‌رسد؛ اینکه شرکت نینتندو در حال توسعه مدل‌های مختلف و ارزان‌ قیمت‌ این کنسول هیبریدی است تا کاربران بتوانند باتوجه‌به نیازشان، یکی از مدل‌ها را خریداری کنند. همچنین در گذشته یک خرده‌‌فروشی چینی تصاویری را از لوازم جانبی سوییچ منتشر کرد که مربوط به یک نسخه از این کنسول به نام نینتندو سوییچ مینی بود. ظاهرا در این مدل از نینتندو سوییچ، جوی‌کان‌ها بخشی از کنسول هستند و به‌عنوان یک کنسول کاملا دستی شناخته می‌شود.

حال طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، بیگ‌بن (Bigben)، یکی از عرضه‌کنندگان لوازم جانبی بریتانیایی، تصویر جدیدی را فاش کرده است که شایعه وجود نینتندو سوییچ مینی را بیش از پیش داغ‌تر کرده است. نکته‌ی جالب، وجود عبارت Nintendo Switch Mini 2 روی بسته‌بندی این قاب محافظ است. احتمال دارد اسم ذکر شده، یک اسم رمز برای محصول جدید نینتندو باشد. بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم نینتندو در آینده چه مدل‌هایی از نینتندو سوییچ را معرفی می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

لوازم جانبی نینتندو سوییچ


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده