نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۹

ویدیوی گیم‌پلی ۸ دقیقه‌ای بازی Control محیط‌هایی جدید از جهان آن را به‌تصویر می‌کشد

جدیدترین نمایش گیم پلی بازی Control، در کنار رونمایی از محیط The Old House، اکشن‌های پرحرارت و نفس‌گیر بازی را به‌تصویر می‌کشد.

کمتر از یک ماه دیگر جدیدترین ساخته‌ی سم لیک و استودیو رمدی یعنی بازی Control که مراحل ساختش هم به‌پایان رسیده، در دسترس قرار خواهد گرفت. درنتیجه‌ی این موضوع، طی مدت‌زمان باقی‌مانده تا انتشار بازی نام‌برده، اخبار و نمایش‌هایی جدید را از آن خواهیم دید و حالا در جریان آخرین اخبار بازی، یک نمایش جدید از گیم‌پلی بازی منتشر شده ست.

جس فیدن، قهرمان داستان، در پی جست‌وجو و مکاشفه‌اش برای حل کردن ناهنجاری ایجاد شده در ساختمان The Old House، مقر فرماندهی سازمان فدرال کنترل که خود فیدن آن را مدیریت می‌کند، در جریان این ویدیوی ۸ دقیقه‌ای وارد مکانی می‌شود که تا به‌امروز تصویری از آن را ندیده بودیم. این طبقه از «قدیمی‌ترین خانه» هم مثل سایر مکان‌های آن که تا به‌امروز در تریلرهای مختلف بازی دیده بودیم، فضایی کاملا اتمسفریک دارد و به‌لطف صداگذاری، موزیک، نورپردازی و رنگ‌آمیزی محیطی که در آن انجام گرفته بازیکنان به‌سرعت در فضایش غرق می‌شوند.

کنترل / Control

این ویدیوی هشت دقیقه‌ای صرفا به‌نمایش یک محیط جدید از بازی اختصاص ندارد و در جریان آن، اکشن‌های خلاقانه، پرسرعت و جذاب بازی هم به‌تصویر کشیده می‌شود. بازی کنترل را کمپانی 505 گیمز در تاریخ ۲۷ اوت (۵ شهریور)‌ برای پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد کرد. در ادامه توجه شما را به‌این ویدیوی جذاب، جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده